Skip to main content

Heyy ik ben een meisje (14) en ik ben jongens gek, je zult me de hele dag horen zeggen hoe mooi die en die is. Mijn vrienden worden er langzamer hand gek van haha. Maar dat is niet het probleem hier, mijn probleem is dat als het echt er op toe komt dat ik met een jonge die interesse in mij toont te gaan praten ik helemaal niet meer weet wat ik moet zeggen.

De jongens dat mijn type zijn vinden “hard to get” leuk, maar ik... ben alles behalve dat. Als je de juiste jonge bent zouden we na 2 dagen al iets kunnen hebben. Ik heb het gevoel dat ik de jongens die k spreek afschrik, nou is het zo dat ik in de tijd dat k van jonge naar jonge ging heel wat ben veranderd maar toch heb ik niet helemaal het gevoel dat ik op een voor hen aantrekkelijke manier praat of me gedraag. Ik ben heel druk en soms luid en lach heel veel.. lijkt dat kinderachtig, zou ik meer serieuzer moeten zijn? Of moet ik gewoon mezelf blijven?

Mijn vrienden daar in tegen zijn er juist heel goed in om met jongens te praten, maar hen vraag ik niet meer omdat ze het vervelend vinden dat ik zoveel over jongens praat, wat ik volkomen begrijp want zelf vind k het ook vervelend worden hahahahha. Ze hebben mij wel tips gegeven maar ik weet gewoon niet precies wat ik er mee aan moet..

Iemand die mij voorbeelden zou kunnen geven van chat berichten met jongens zodat ik zo ongeveer weet hoe en wat ik moet zeggen om de jongen te laten merken dat ik interesse heb… maar niet zo dat we na 2 dagen al een relatie zouden kunnen hebben. (figuurlijk 2 dagen)

Laat het me aub zsm weten!!

Groetjes

X.

Hey, ik (jongen van 13) denk dat het niet zo veel uitmaakt hoe je je gedraagt. Jongens maken zich daar niet zo druk om. Ik zit in de 2e en als meiden wat tegen me zeggen kan het het meest random zijn, nou, daar lach je ff om en je gaat er verder op in. Begin in jouw geval met meest random vragen zoals '’heb je broers en of zussen'’ als ze daar '’blij'’ op in gaan kun je door met je gesprek, zo niet, zo ik het bij een andere uitproberen!

groetjes, Purple

als hij een sport speelt kun je daarover beginnen aangezien jongens daar meestal nog al fanatiek in zijn en dat leuk vinden.

En blijf vooral jezelf, want een relatie moet ook leuk zijn voor jezelf en dus moet je niet doen alsof je iemand heel anders bent.

En serieuzer hoe niet perse persoonlijk vindt ik het wel leuk en aantrekkelijk als meiden niet zo serieus zijn

(reacties samengevoegd door de Kindertelefoon)

Heyy,

Grappug want ik zit in dezelfde situatie. Ik praat hele dag over jongens maar wanneer een jongen tegen me praat in het echt, maakt niet uit of hij leuk is ofnie, ik weet gwn nie wat ik moet zeggen. Bij mij zegt mn mond gwn zomaar iets waar ik niet eens over na denk. Zo reageer ik elke keer als een jongen tegen me praat grof of stoer. Alsof ik hun niet mag en niet met ze wil praten. Ik wil er ook aan werken en ook mijn vriendinnen praten heel soepel met jongens maar dan heb je mij.

Groetjes S

Reageer