Skip to main content
Vraag

Hoe moet ik op date met een meisje?

• August 21, 2025
  • 14 reacties
  • 317 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ooooooooo, na tijdje gekletst te hebben heb ik d’r gevraagd of ze een keer wilt afspreken… En ze is akkoord, jaaaaaaaa 😄😄.  Nu ben ik nerveus. Hoe moet ik hier mee om gaan? Ik ben nog nooit met een meisje op ‘date’ gegaan. Hebben jullie tips? 

xx liefs Wolf 🐺

14 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 22, 2025

Wees ten eerste gewoon je zelf .

Ik weet niet wat jullie als eerste date gaan doen .

Maar maak er gewoon een leuke dag of avond van .

En kijk hoe het loopt .

En doe hoe je zelf.ook behandeld wilt worden zo heb ik.dat gedaan met mijn vriendin 

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • August 25, 2025

@Wolf 

Eerst , gefeliciteerd .

Ten tweede , je kan bijvoorbeeld iets gaan drinken met haar, een ijsje gaan eten ofzo mag je kiezen, maar jij moet trakteren ;)

Wees vooral niet te overhaast en vraag op het einde of je haar een knuffel mag geven.

Veel succes en hou ons op de hoogte!!

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Wees jezelf. Als je nerveus bent, zeg dat dan. ("Ik ben een beetje nerveus hehe")! Ga iets leuks doen en trakteer op iets lekkers. Ze vindt jou!!!!! leuk, niet iemand anders, dus wees echt echt echt echt jezelf 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • September 5, 2025

We gaan volgende week afspreken 😅. Ben best wel nerveus, maar ook super excited.

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 12, 2025

Hoi Wolf, 

Ik zou lekker jezelf blijven en het klikte met haar vanaf het begin al dus als je toen jezelf was en je dus gedroeg zoals je bent dan moet het helemaal goed komen. Geloof erin. Eerder ging het al over eerlijkheid in de reacties, eerlijkheid is heel belangrijk vind ik. Anders weer je niet wat er speelt bij de ander en kunnen er mogelijk vervelende dingen gebeuren. Ben zelf nog nooit op date gegaan, hopelijk binnenkort wel als het meezit:) 

Ben benieuwd hoe het is gegaan :). Zou leuk zijn als je wat laat weten! Zet hem op! 

Lieve groetjes, Lucas 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • September 13, 2025

Ik ga vandaag afspreken met d’r. Heb er zin in.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • September 13, 2025

Het was echt kapot leuk! We zijn samen wezen shoppen en terrasje gepakt. Samen nog een toetje gedeeld, want was te veel voor 1 persoon. En we hebben al weer een nieuwe datum geprikt voor een volgende keer.

Ik denk dat zij het ook leuk vond. Wat denken jullie?

xx liefs Wolf 🐺

idkgurly
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 13, 2025

Wat leuk!!!

Vertel later hoe het ging🙃

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 14, 2025

Wat leuk en lief, dat toetje samen gedeeld klinkt  romantisch. Ik denk dat ze het ook leuk vond, jullie hebben al een nieuw datum geprikt, dat was denk ik niet gebeurd als ze het niet leuk vond. 

Liefs, Lucas 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • September 14, 2025

ik vond het echt kapot leuk en zou graag een relatie met d’r willen. maar ik weet niet vanaf welke date het ok is om dat te vragen.

NightShadow
  • September 15, 2025

Fijn zeg! Als je elkaar al langer kent, denk ik dat je het vanaf de 3/4keer zou kunnen vragen, zoniet zou ik elkaar eerst leren kennen. Maar dat is wat ik zou doen, dus  je moet zelf kijken hoe het gaat tussen jullie. Stel dat zij flirt, zou je het eerder kunnen vragen dan wanneer ze teruggetrokken is.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 15, 2025

Wat leuk.  Het lijkt me dat je geen relatie vraagt maar dat het op een bepaald moment wel duidelijk is uit wat jullie doen en zeggen en kijken en wat jullie voelen voor elkaar of er meer inzit dan gewoon gezelligheid.  Ik hoop dat het iets moois wordt tussen jullie.

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

Hoi Wolf, Ik ben benieuwd hoe het nu is tussen jullie? Wil je er wat over vertellen, ik heb er misschien ook wel wat aan namelijk :)
Lieve groetjes, Lucas

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 25, 2025

We spreken regelmatig af nu. Zo zijn we afgelopen week samen naar een pretpark geweest. Ik heb nog niet gevraagd voor een relatie of iets. So far als dat zij weet, denk ik, hebben we gwn een vriendschap. Ik zou wel meer willen, maar weet niet of het daar niet te vroeg voor is.

xx liefs Wolf 🐺