Skip to main content
Vraag

Hoe moet ik laten weten dat ik hem leuk vind mr nie direct?

• September 10, 2025
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

May00
Forum|alt.badge.img+2

Een jongen die ik leuk vind spreek ik alleen maar over de app, hij is trans en weet niet eens of hij op jongens of op meisjes valt. We appen sinds de zomervakantie . Hoe moet ik laten weten dat ik hem leuk vind mr nie direct? En hij is bijna nooit online dus gesprekken gaan moeizaam droog en langzaam… helppp wa moe ik doen 😭

3 reacties

NightShadow
  • September 11, 2025

Heb je hem ooit gezien, anders kun je misschien afspreken en zien hoe hij op jou reageert. Of je kunt natuurlijk gaan vragen of hij verliefd is op iemand, als hij nee zegt weet je al dat het kansloos is. Of je probeert het met een tussenpersoon die stiekem gaat peilen.  Ik heb hier niet zoveel verstand van,  dus hoop dat iemand anders nog tips heeft :)

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Hey ​@May00, je kunt subtiel laten merken dat je hem leuk vindt door af en toe complimentjes te geven, interesse te tonen in zijn hobby’s of hoe zijn dag was, en speelse hints of emoji’s te gebruiken.

Focus op leuke, kwalitatieve gesprekken, ook al is hij bijna nooit online, en laat het contact natuurlijk groeien voordat je duidelijk zegt dat je hem leuk vindt.

xx liefs Wolf 🐺

May00
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 18, 2025

Hey ​@NightShadow 

ja zag hem op muziek kamp mr is het niet raar om dat te vragen ?