Skip to main content

hoi! ik ben nieuw hier op het forum wat fijn dat je hier over van alles kan praten zeg! kan iemand mij helpen ik loop namelijk ergens tegen aan en dat is, ik heb al 3 jaar verkering met mijn vriendje hij is heel lief voor mij en hij vind me mooi zegt hij altijd hij geeft vaak complimentjes en koopt allemaal dingen voor mij we hebben ook al 4 keer gezoend niet uitgebreid maar toch, nu denk je wat het probleem dan is nou als ik het zou uitmaken zegt hij ´´als je het uit maakt ik echt zelfmoord´´ hij heeft al zoveel meegemaakt en ik vind het gewoon zielig 3 jaar geleden vroeg ik hem verkering maar ik voel de vlinders niet meer en ik ben ook bijna jarig maar ik wil hem nog wel uitnodigen en vrienden blijven maar hoe moet dat als het uit is ik weet het niet en ik ben bang dat hij er achter komt dat ik hem niet meer leuk leuk vindwant een paar vriendinnen weten het kan iemand mij helpen? Groetjes unknownnl1345.

Heey,

wat vervelend! Het is eigenlijk best wel onaardig van jouw vriendje dat hij zulke dingen tegen je zegt, dat zou hij helemaal nooit mogen zeggen. Hij is niet jouw verantwoordelijkheid en als je een relatie met hem instant houd terwijl je dat zelf niet meer wil ga je er zelf onder lijden, dat is helemaal niet de bedoeling. 
Ik heb tegen mijn vriendje gezegd dat ik er toch niet klaar voor was om een serieuze relatie te hebben, we zijn nu nog steeds soort van awkward vrienden. Ik weet dat het lastig is, maar probeer het zo snel mogelijk uit te maken anders ga je je alleen maar rotter voelen.

succes en sterkte<3

groetjes,

kwakend1tje


Hoi ik ben het eens met @kwakend1tje  want hij chanteert bijna als hij dat zegt het is een soort dreiging zodat jij niks  zou kunnen. Maar jouw gevoel dan ? Ik bedoel als hij echt van jou houd zal hij je ook los laten en niet dit zeggen. Ik zou denken ik ben dan heel vedrietig maar als zij niet wil kan het ook niet. Want met zo'n houding is het ook geen gelijke liefde. Dus ik denk dat je best voor jezelf mag kiezen en niet doorgaan omdat dit je bang maakt.  En dat mag je ook best zeggen dat je dit niet fijn vind en geen goede reden voor een relatie. Sterkte hoor !

Groetjes liefs Julian X


Hey,

Ik denk ook dat je het het beste gewoon uit kan maken. Het is voor jullie allebei niet goed als je de verkering aan houdt terwijl je dat eigenlijk niet meer wil. En als je het uitmaakt doe dit dan echt zelf en niet via een  appje, briefje of over de telefoon.

Suc6


Hey,

Ik denk ook dat je het het beste gewoon uit kan maken. Het is voor jullie allebei niet goed als je de verkering aan houdt terwijl je dat eigenlijk niet meer wil. En als je het uitmaakt doe dit dan echt zelf en niet via een  appje, briefje of over de telefoon.

Suc6

heel erg bedankt voor dat je mijn verhaal hebt gelezen en voor je begrip en hulp ik snap het ik zal het proberen😅


Heey,

wat vervelend! Het is eigenlijk best wel onaardig van jouw vriendje dat hij zulke dingen tegen je zegt, dat zou hij helemaal nooit mogen zeggen. Hij is niet jouw verantwoordelijkheid en als je een relatie met hem instant houd terwijl je dat zelf niet meer wil ga je er zelf onder lijden, dat is helemaal niet de bedoeling. 
Ik heb tegen mijn vriendje gezegd dat ik er toch niet klaar voor was om een serieuze relatie te hebben, we zijn nu nog steeds soort van awkward vrienden. Ik weet dat het lastig is, maar probeer het zo snel mogelijk uit te maken anders ga je je alleen maar rotter voelen.

succes en sterkte<3

groetjes,

kwakend1tje

wow dit heeft mijn knop wel echt omgedraaid bedankt ik d8 namelijk dat het aan mij lag 

❤️


Hoi ik ben het eens met @kwakend1tje  want hij chanteert bijna als hij dat zegt het is een soort dreiging zodat jij niks  zou kunnen. Maar jouw gevoel dan ? Ik bedoel als hij echt van jou houd zal hij je ook los laten en niet dit zeggen. Ik zou denken ik ben dan heel vedrietig maar als zij niet wil kan het ook niet. Want met zo'n houding is het ook geen gelijke liefde. Dus ik denk dat je best voor jezelf mag kiezen en niet doorgaan omdat dit je bang maakt.  En dat mag je ook best zeggen dat je dit niet fijn vind en geen goede reden voor een relatie. Sterkte hoor !

Groetjes liefs Julian X

heel erg bedankt en ook bedankt voor je begrip ja ook al is het moeilijk het moet wel leuk blijven😬


Heb je al met hem gepraat? En wil je dan nog vertellen hoe het gegaan is?


ik zou het zacht aanpakken door iets te zeggen als :het voelt nu voor mij iets meer als een vriendschap voor mij en ik voel het niet echt meer maar ik wil niet dat je je rot voelt door mij en het ligt ook niet aan jou maar aan mij.

 


  • anoniempje2009 is heel proffesioneel in deze zaken haha maar ja ik zou dit ook doen ik ben zelf een jongen maar hij kan niet zomaar zeggen dat hij zelfmoord zou plegen als je het uitmaakt, hij is je vriendje en zou je eigenlijk moeten beschermen enzo en niet zo een soort dingens tegen je zeggen. Dit geeft jou ook een slecht gevoel. 

  • Maar zeg dat je nog altijd hele goede vrienden wilt zijn en dat je gewoon de vlinders niet meer voelt zoals vroeger                                                                                                                                                                                           

          Veel Succes


Reageer