Vraag

hoe moet ik het uitmaken?

  • 20 July 2021
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Badge

Ik heb dus een beetje een probleem.

 

Er is een jongen die me echt heel erg leuk vindt en geloof me hij is echt een schat, hij geeft zoveel om me en probeert altijd zijn best te doen. Maar ik voel helaas niks voor hem. Je zou waarschijnlijk denken bruh als die zo erg om je geeft waarom zou je hem dan niet willen? Ik wil nu liever geen relaties en ik heb het geprobeerd maar ik voel echt niks voor hem. Nu wil ik het uitmaken maar weet ik niet hoe. Hij is echt een schat maar ik weet niet hoe ik dit kan eindigen. 

 


1 reactie

Oei, lastige situatie. Ik snap wel wat je bedoelt. Als je niets voor hem voelt, dan heeft het geen zin. Het wordt dan wel een heartbreak voor hem waarschijnlijk, maar als je het goed ‘verpakt’ gaan jullie misschien beter uit elkaar.

In dit geval zou ik het sowieso niet uitmaken via Whatsapp of een ander online platform. Het beste kan je ergens afspreken om het er dan over te hebben. Echter, je kan ook een brief schrijven als je dat fijner vindt. Die zou ik op zijn beurt dan ook persoonlijk geven.

Ik denk dat het belangrijk is om eerlijk te zijn, maar wel genuanceerd. Kortom: geef niet alleen aan dat je het uit wil maken, maar ‘bedank’ hem ook voor alles dat ie voor je heeft gedaan/doet. Tevens is het belangrijk om te benadrukken dat hij niet zo zeer de reden is van het uitmaken, maar dat je gewoon simpelweg even geen relaties wilt. Wellicht verzacht dat de pijn wat voor hem.

Houd je ons op de hoogte? Succes!

Reageer