Vraag

hoe moet ik het duidelijk maken dat ik verliefd ben

  • 23 September 2021
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen 

 

Ik ben verliefd geworden op een meisje dat ik al heel lang ken. We chatten elke dag en zien elkaar elke dag op school. Omdat we veel bij elkaar zijn (zonder echt af te spreken)  denken veel mensen dat we een relatie hebben of dat het nog iets gaat worden tussen ons. 
 

Ik ben verliefd op haar en ik heb het gevoel dat zij ook wel iets voor mij voelt maar ik ben het niet zeker. 
 

Nu gaat dit al een tijdje zo en ik zou graag een relatie beginnen. Ik zou graag is afspreken buiten school of snel even zien maar ik weet alleen niet wat ik moet vragen of moet doen als we dan afspreken.

 

Ik wil het wel heel voorzichtig doen want ik weet niet zeker of het wederzijds is. We zijn al lang goede vrienden en ik zou niet willen dat het hierdoor dan ongemakkelijk kan worden.


1 reactie

Hey!

Het is natuurlijk al een groot voordeel dat jullie al bevriend zijn. Ik zou zeggen spreek eens met haar af om het er onder 4 ogen over te hebben. Laat merken dat ze je kan vertrouwen en breng het voorzichtig, stel haar niet voor het blok maar zeg het eerder alsof je haar op de hoogte brengt, als ze dan ja zegt is het natuurlijk fantastisch maar mocht ze niet willen dan is het nog niet erg, dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

Succes!

Lucas

Reageer