Vraag

hoe moet ik het aanpakken?

  • 3 July 2021
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Badge

hey iedereen,

ik zit met een vraag. Ik ben dus een jongen van 13 en zit in de eerste. Ik heb dus van vrienden gehoord dat een vriendin van hun een crush op mij heeft en daar zit het probleem. Ik vind haar namelijk kwa uiterlijk wel knap alleen ik weet haar naam en weet dat ze ook in de eerste zit maar voor de rest weet ik niks van haar want ze zit ook niet bij mij in de klas. Ze stapt eigenlijk helemaal niet op me af maar ik wil haar beter willen leren kennen maar ik heb sinds een week al vakantie en de laatste dag dat ik haar zie is aankomende woensdag want dan moeten we onze boeken inleveren en daarna hebben we dan echt vakantie. Ik ben sowieso nooit echt met meisjes bezig geweest aangezien ik het altijd wel druk had met voetbal dus ik weet helemaal niet hoe ik op haar af moet stappen en dan haar snap te vragen. Of ik had als idee om aan een vriend van mij haar snap te vragen. Maar ik weet niet welke handig is. En als ik haar snap heb hebben jullie dan misschien tips om haar beter te leren kennen?

Ik hoop dat jullie willen reageren want ik zit hier echt mee.

Groetjes

 


1 reactie

Reputatie 2
Badge +3

app gewoon via snap of whatsapp en als je die niet weet vraag je praat gewoon mis later een keer afspreken

Reageer