Skip to main content

hee iedereen

de laatste tijd heb ik wat topics gemaakt, het gaat over een meid die ik heeeeeeeeeeel leuk vind. ze weet dit maar ze wou niks, ze geeft nu wel soms mixed signals maar oke. ik wil alles met haar, trouwen, kinderen, samen wonen, samen op vakantie, sterren kijken en nog veel meer. alleen weet zij dit niet, misschien denkt ze dat ik haar alleen wil gebruiken en daar ben ik bang voor. verder is deze meid mn enige hoop, als ik haar kwijt raak wil ik niet meer verder, daarom heb ik nu ook vaak sh en zm gedachtes, ja das kut. 

maar oke, wat moet ik nu doen, want met iemand praten ja ik vertrouw maar 1 persoon en dat is zij dus wat nu?

Ik heb al duidelijk gezegd wat je kunt doen onder je vorige topic, is dat gelukt?

Zeg het duidelijk tegen haar, dat is het enige wat je kunt doen. En dan moet je de uitkomst uit dat antwoord accepteren.

Succes (en sorry als het k*t overkomt, maar heb je echt geprobeert te helpen onder je vorige topics en ik weet hoe je je voelt)


Oh ja @ik_weet_niet , nog iets:

Je bent niet de enige, ik geef echt nooit een topic een klavertje vier maar deze wel.
Ik heb er op dit moment ook mee te maken en voel me net als jouw.

Het advies dat ik jouw heb gegeven ga ik ook voor mijzelf gebruiken, komende maandag, en ik hoop ook dat het goed komt maar als ze me niet leuk vind, moet ik het maar accepteren.
Het enige verschil is, is dat ik nog niet echt perse afgewezen bent, moet je maar even onder mijn topic lezen.

Ik wil ook met haar een goede relatie aangaan en wil haar niet alleen gebruiken, precies als jouw, en mij geeft ze ook mixed signals.
Mag ik weten hoe oud je bent?

Groetjes @ItzJustin ❤️


@ItzJustin 

15 waarom dan?


@ik_weet_niet 

Nee wilde gw weten of je net zo oud was of mij, was benieuwd


Hoii @ik_weet_niet 

Hoe gaat het met je?


Reageer