Hoe moet ik deze date aanpakken?

  • 14 January 2021
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik praat nu al een tijdje met een meisje en we hebben tot nu toe een paar keer afgesproken al en het is wel duidelijk dat we elkaar leuk vinden.

Maar ik zit echter wel met een probleempje :( 

Ik durf namelijk nog niet echt stappen te nemen het is tot nu toe alleen gebleven bij samen film kijken en niet eens knuffelen of kussen :( 

Heeft iemand tips hoe ik mezelf over deze ‘angst’ heen kan zetten en gewoon knuffelen of zelfs zoenen?

en hoe moet ik het aanpakken ik zie dr weer binnekort :)


4 reacties

Badge

zelf heb ik nooit een date gehad niemand valt op me

maar als ik films en series moet geloven kun je het rustig aan pakken met idk  n arm over dr schouder leggen HEEEL onopvallend als ze je leuk vind vind ze dat vast niet erg. ik help waarschijnlijk niet maar ik hoop dat je over deze angst heen komt waarschijnlijk durft ze zelf ook geen stappen te ondernemen en gebeurd r daarom nog niet veel. onthoud dat zij ook maar een mens is en vraag anders gewoon n keer om n knuffel meeste meiden vinden knuffels leuk dus maybe heb je dr wa aan 

 

Groetjesss.

 
(onnodige quote verwijderd)

Hm dankjewel, iemand anders die nog tips heeft?

Hoi hoi, 

Ik ben een meisje van 17 jaar en als ik het er met vriendinnen over heb, vinden we het juist leuk als jongens initiatief nemen. Ga het niet forceren of er super lang over nadenken! Doe het op je eigen tempo en wanneer je er klaar voor bent ga je de volgende stap ondernemen.

Je kunt het ook geleidelijk aan doen. Eerst knuffelen en een kusje geven, kijk dr na de kus diep in de ogen aan (glim)lach een beetje. Dan weet ze meestal ook al wel wat er gaat gebeuren. En zoen haar. Wees niet gespannen of zenuwachtig want je doet het super goed!

Ik wens je super veel succes maar ik weet dat je het kunt! 

 
(onnodige quote verwijderd)

Oke, bedankt voor je reactie heeft me erg geholpen ik zie haar over een paar dagen dan ga ik steeds een stapje verder geleidelijk :heart:

Reageer