Skip to main content
Vraag

Hoe mijn relatie te onderhouden?

• November 6, 2025
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4

Dus ik heb een vriendin, en we hebben nu bijna een jaar een relatie. Nou ben ik na de zomervakantie naar een andere school gegaan (en dus weg van mijn vriendin). We hebben goed contact en appen regelmatig, maar we zien elkaar niet zo vaak. Ze is nogal emotioneel gevoelig, dus ik ben nog nooit bij haar thuis geweest en ik durf dat ook niet te vragen uit angst dat dat haar heel veel spanning opleverd. We zien elkaar wel af en toe bij bijeenkomsten van onze vriendengroep, ongeveer elke vakantie, maar verder dus niet. Weet iemand hoe ik mijn relatie goed kan onderhouden, want ik hou heel veel van haar en wil een goede relatie houden.

5 reacties

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 8, 2025

Hey

Je zou kunnen vragen om ergens in haar buurt af te spreken? Zo kom je niet in haar huis en moet zij niet zo ver reizen om jou te zien en zal je relatie zeker stabiel blijven. Ook geloof ik dat als je echt van iemand houdt je die persoon niet zou verlaten door afstand, maar juist zal genieten van de momenten samen.

LIefs anymoymous

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 8, 2025

@Anymoymous dat is echt een goed idee eigenlijk! Dank je wel!

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 8, 2025

Woon je bij haar in de buurt? Zo ja dan zou ik zoveel mogelijk leuke dingen met haar proberen te doen.

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 8, 2025

@ja_ppie Niet echt, helaas.

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 12, 2025

hey ​@PietPirat ik ben zelf een meisje en ik heb een vriendje. Ik ben 1 jaar ouder dan hem dus ik zit al op de middelbare en hij nie… wij zien elkaar eigenlijk heel weinig😭 alleen in de vakanties hij is nog nooit bij mij geweest terwijl we nu al zon: 4/5 MAANDEN samen zijn wij  hebben samen een goede relatie omdat we elke dag appen en best vaak bellen. Je kan mis eens aan der vragen va hey wil je een keer in het weekend afspreken of proberen na school??

heel veel succes Liefs F💗