Vraag

hoe maak je vrienden op vakantie

  • 23 July 2021
  • 4 reacties
  • 263 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben een meisje van 14 jaar en ga met me familie op vakantie. Voeger was vrienden maken altijd wel makkelijk om te vragen of je mee kon spelen maat hoe je dat nu op deze leeftijd? Want nu ga je niet echt meer verstoppertje doen of zo. Dus hoe maak je vrienden als je 14 of ouder bent.?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey! 

Hier een aantal tips om (sneller) vrienden te maken op vakantie. 

1. Doe mee met activiteiten. Meestal zijn er voor jongeren wel activiteiten te doen in een hotel of op een camping. Misschien leuk om heen te gaan? Hier zijn waarschijnlijk ook mensen van jou leeftijd. 

2. Ga naar plekken voor jongeren. Misschien is er in de buurt wel een hangplek of skatebaan waar veel jongeren komen.

3. Maak een praatje met mensen. Sociaal contact is altijd goed, ook al is het soms moeilijk om een gesprek te beginnen. 

 

Hopelijk heb je wat aan mijn tips. Alvast veel plezier op vakantie!! 

Groetjesss

Reputatie 1
Badge

Het makkelijkste is als je een compliment geeft (eerst hallo zeggen tho) en daarna een open vraag. Bijv vanwaar heb je dat shirt? En dan zou ik mezelf voorstellen. Dan kun je gewoon over hobbbies etc praten.  Het is het makkelijkste als de persoon alleen staat, maar je kan ook naar een groep toe. Aan het eind kunnen jullie misschien contact gegevens  uitwisselen bijv snap of je telnmmr.

Reputatie 2
Badge

hoi

Ik vind het ook lastig om vrienden te maken maar op een wonderbaarlijke manier heb ik er toch een paar op het einde van mijn vakantie😂.Ik vond het ditjaar best moeilijk maar toen ik aan het meertje zat van de camping en ik had nog een pedelnodig maar die lag ver op het meer en wilde niet natworden gelukig zijn nederlanders heel sociaal😅dus ik vroeg aan een ander meisje dat ik achterop de kaiak mocht en dat we dan die pedal konden gaan halen en raad is...Ja dat was dus het meisje waarmee ik mijn hele week mee heb doorgebracht met nog een meisje die we daarna ontmoeten echt een toptijd!

Gw beetje sociaal zijn en zeker jezelf blijven anders raken ze bevriend met iemand anders.

hoopelijk heb je iets aan mijn ervaring?

Groetjes uiltje

Vrienden maken gaat vaak vanzelf

Je moet gewoon beginnen met moppen die je kent en daarna gaat het vanzelf

Reageer