Vraag

hoe maak je vrienden buiten school

  • 1 January 2022
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Badge

Ik weet niet echt hoe ik vrienden moet maken buiten school omdat me vrienden op school niet echt als vrienden voelen en ik niet echt weet hoe ik buiten school vrienden kan maken. Heeft iemand misschien tips hoe ik buiten school vrienden kan maken? Online vrienden zijn ook goed!


2 reacties

Badge

Heyy, ik heb zelf echt totaal geen ervaring met dit, maar ik heb gehoord van vrienden dat dat meestal via tiktok gaat en dan komen die via snapchat meestal in een grote groep terecht en is er vet veel gezelligheid ofzo. Via een andere vriendin hoorde ik dat ze gwn mensen zoekt op insta en wanneer ze er iemand tussen ziet staan die ze aardig vind lijken dan stuurt ze die persoon een dm en meestal worden ze vrienden. Het is het makkelijkste om online vrienden in het Engels te maken, omdat dat een wereldtaal enzo is en dat je dan meer mensen kan bereiken. Stel, dit lukt nou echt niet, het lijkt me echt niet erg om met jou online vrienden te worden hoor :). Byee

Reputatie 2
Badge

heyy, ziet je misschien op een sport ofso?? misschien dat je daar nieuwe vrienden kan maken

Reageer