Skip to main content

Hallo allemaal, 

 

Ik heb iemand op het oog,  hoe zorg je ervoor dat ze je leuk vindt. Ik heb trucjes nodig om haar bij mij te halen en hoe doe je dat. 

 

Allemaal gelukkig nieuwjaar trouwens

 

Groet F.

Gelukkig nieuwjaar @Frederik !

Maar je vraag, ik zou vooral de algemene flirt tips gebruiken zoals:

10 versiertips

  1. Zoek oogcontact.
  2. Zorg dat je 'toevallig' in de buurt komt.
  3. Maak een praatje, laat merken dat je geïnteresseerd bent.
  4. Glimlach. (Dat gaat waarschijnlijk vanzelf.)
  5. Raak de ander per ongeluk aan. Let op: doe het subtiel, dus niet te hard en te opvallend.
  6. Leer de ander beter kennen door samen te chatten.
  7. Heb geduld: versieren lukt niet altijd in 1 keer.
  8. Laat je niet opjagen door anderen! Versier alleen iemand wanneer jij dat zelf wilt. 
  9. Doe iets dat bij je past! Spreek de ander niet stoer aan als je eigenlijk verlegen bent. Of trek als versiertruc geen sexy kleding aan als jij je daarin niet prettig voelt.   
  10. Geef een compliment! Zo maak je duidelijk dat je de ander bijzonder vindt.
    (van sense.info, ja deze werken echt!!!)

Er zijn ook nog speciale trucjes, zoals de triangle technique, maar ik zou eerste de bovenstaande gebruiken en dan kun je altijd nog op de speciale trucjes terugkomen.


Hoii,

De bovenstaande tips gaan waarschijnlijk werken (ik spreek uit ervaring want ik ben zelf een meisje).

Wat meiden leuk vinden aan persoonlijkheid bij jongens is als ze bezorgd zijn (bijvoorbeeld als je aan dr vraagt om jou te appen als ze veilig thuis is gekomen) en je moet dr ook laten zien dat je echt om dr geeft en meiden vinden het soms ook wel leuk als je jaloerse kant naar boven komt.

Hoop dat dit je een beetje heeft geholpen 🙂.


Hallo allemaal,

Ik ben gisteren nog bij haar geweest. Ik zocht oogcontact en zei ging gelijk lachen. Toen ik wegging keek ze me nog na zag ik.

 

Groet F. 


Hallo allemaal, 

 

Ik ben gisteren weer bij haar geweest. We deden verstoppertje met blinddoek in haar huis. Haar broertje duwde mij toen met mijn hoofd naar haar toe. A (dat is mijn vriendin) die moest lachen. Nu vraag ik me af, vind ze me aardig. Zo ja, moet ik haar vragen of wat zou ik moeten doen??  En wat hierboven wordt gezegd over jaloers. Probeert ze me te beproeven of ik haar trouw blijf. Want A zegt dat ze een jongen heeft, maar ze doet er niks mee. Ze doet nog meer met mij dan met hem. Wat denken jullie ervan?? Ik weet het niet meer.

 

Groet F.


@Frederik 

Ik denk dat de je sowieso aardig vind, anders zou je niet bij haar thuis zijn toch?

Of ze je leuk vind, ik denk het wel  om eerlijk te zijn.

Maar ja, ze zegt al dat ze je een jongen heeft, ik denk niet dat ze je met dat gaat beproeven, anders verpest ze haar kans toch? 

Ik denk dat je het beste gewoon nu eerlijk tegen haar kan zijn en zeggen dat je haar leuk vind, dan word het sowieso wel helder.

Succes en laat mij weten


Hallo allemaal, 

 

Ik ben vandaag nog langs haar geweest. Ze was haar fiets aan het wassen en toen stopte ze opeens met boenen en keek lachend naar mij. Ze wist ook niet dat ik zou komen.  Toen ging ik effe naar binnen en met mijn vriend spelen. Toen ik wegging keek ze me weer aan. Wat denken jullie hiervan

Groet F.


Hoi @Frederik 

Mooi dat het goed gaat, ik kan er zelf weinig uit halen.

Nogmaals, misschien kun je zeggen dat je haar leuk vind.

Groetjes

(Ps: weet niet of ik een dubbelreactie heb geplaatst)


(Meisjes en ook vrouwen vinden het heel leuk als doorgaat met 1 gesprek zoals dit

m: speel jij gitaar?

v: ja ik speel gitaar

m:wat voor gitaar speel je dan?

je zorgt ervoor dat je interesse toont in hun. Wat meisjes en vrouwen ook leuk vinden is kleine details herhalen


Hoi @Frederik 

Hoe gaat het nu, ben weer benieuwd :)


Hallo, 

 

Ik ga vanavond waarschijnlijk naar haar toe dus je hoort het nog wel

 

Groet F.


Heyyyy ik ben een meisje en uit ervaring, (laten we niet zeggen dat ik er veel heb maar ja)

Denk ik dat ze je zeker wel aardig vind, of ze je leuk vind weet ik niet zeker.

je kan proberen nu iets meer met haar te praten, want ik merk dat jullie meer oogcontact hebben dan met elkaar praten 😅 en wat hierboven al gezegd werd ga vragen naar details, laat haar vertellen en zorg ervoor dat ze weet dat je altijd luistert. Ik zelf vind het wel cute als jongens iets anders zijn dan de meeste jongens (dus niet stoer dan ajb dat is vreselijk)  en juist aardig enzo en niet stoer gaan praten en doen alsof het je allemaal niet boeit enzovoort. Hopelijk helpt dit! Als je nog vragen hebt ste ze gerust 😌


Reageer