Vraag

Hoe maak je een relatie weer leuk?

  • 25 April 2022
  • 8 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik en mijn vriendin hebben nu al 8 maanden een soort van lange afstand relatie (80km) en we hebben ellkaar nu al 5 maanden niet gezien en het gaat niet goed tussen ons ze wil het misschien uitmaken maar ik weet gewoon zeker dat we het weer leuk kunnne maken maar hoe


8 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Plan weer eens een afspraak/date om elkaar weer te zien en ga iets leuks doen, zoals naar de film. 

Groeten, Lotus

Reputatie 7
Badge +17

Hoi misschien kun je samen ergens bij gaan? Iets wat je allebei leuk vind?

Grtjes Julian X

Hoi,

Plan weer eens een afspraak/date om elkaar weer te zien en ga iets leuks doen, zoals naar de film. 

Groeten, Lotus

bedankt voor je reactie lotus dat leek mij ook al een goed plan alleen ze wilt niet/ weet het niet

Hoi misschien kun je samen ergens bij gaan? Iets wat je allebei leuk vind?

Grtjes Julian X

bedankt voor je reactie dat leek mij ook al een goed plan alleen ze wilt niet/ weet het niet

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Plan weer eens een afspraak/date om elkaar weer te zien en ga iets leuks doen, zoals naar de film. 

Groeten, Lotus

bedankt voor je reactie lotus dat leek mij ook al een goed plan alleen ze wilt niet/ weet het niet

Als ze niet wilt wordt het wel erg lastig.. ziet ze de relatie dan nog wel zitten? 

Groeten, Lotus

Als ze niet wilt wordt het wel erg lastig.. ziet ze de relatie dan nog wel zitten? 

Groeten, Lotus

ze twijfeld heel erg 

 

-Onnodige quotes verwijderd- 

Reputatie 3
Badge +1

Ik hoop voor je dat ze door wil met de relatie.

Groeten, Lotus

-onnodige quotes verwijderd-

ze wilt het nog 1 kans geven we gaan volgende week afspreken maar wat kunnen we doen

Reageer