Skip to main content

 

Hoe maak je een jongen verliefd?​​​​​​

ben jezelf!! kijk naar hem. voeg hem toe op insta/snap/whattsapp. ga een praatje met hem maken.

suc6


Jongens willen jagen


Iemand verliefd maken gaat niet zomaar denk ik, wat je wel kunt doen is natuurlijk gewoon een praatje met hem maken in het echt of via een sociaal media platform en wie weet klikt het wel.


Foto sturen van kont 


Ik ben een jongen. 
En ik heb een vriendin.

die zit nu naast mij en zegt dat jongens verliefd op je worden als je aardig, lief en leuk tegen hem doet dat het dan altijd wel goed komt.

je band tussen elkaar word ook beter als je veel foto’s en filmpjes met elkaar maakt en als je je vriend opmaakt of zijn haar gaat doen. Dit doen wij ook.

gr Roderick


Heyy,

ik denk dat je vooral jezelf moet zijn. Je wilt toch niet dat een jongen verliefd op je wordt omdat je je heel anders gedraagt en je nooit jezelf kan zijn bij hem? Zorg dat je veel tijd met hem doorbrengt en hem af en toe aanraakt. Vooral oogcontact maken helpt echt. Lach af en toen ook eens naar hem en zorg dat hij wel merkt dat jij hem leuk vindt. 
Succ6!😘😘

xx


Ik ben zelf een jongen.

En het ligt eraan wie je bent. Maar ik zelf vind het fijn als het meisje de 1ste stap neemt (bij voorbeeld toevoegen op insta en een gesprek starten. Of veel oogcontact zoeken) een jongen neemt vaak de volgende stappen (bij voorbeeld verkering vragen of een intiem moment starten)


verschild per persoon veel praten afspreken aardig zijn en aanraken


Reageer