Vraag

Hoe maak ik nieuwe meisjesvrienden?

  • 27 June 2023
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Badge

Hoi Hoi. Hier ben ik weer!

Ik ben Sven en ben bijna 15. Ik ben eigenlijk op zoek naar nieuwe meisjesvrienden online. Weten jullie hoe ik snel nieuwe vrienden kan maken?

 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan


4 reacties

Hey,

Ik wil je wel tips geven, maar of je er wat aan hebt... Je kan andere forums bezoeken, waar contactgegevens uitwisselen wel is toegestaan. En misschien via discord (geen idee eigenlijk was het precies is) of snapchat (ook geen verstand van).  Naja, dat soort dingen.

Sorry, hier heb je waarschijnlijk niks aan...

Badge

Hey,

Ik wil je wel tips geven, maar of je er wat aan hebt... Je kan andere forums bezoeken, waar contactgegevens uitwisselen wel is toegestaan. En misschien via discord (geen idee eigenlijk was het precies is) of snapchat (ook geen verstand van).  Naja, dat soort dingen.

Sorry, hier heb je waarschijnlijk niks aan...

Heyy, bedankt voor je reactie! Zou je dan misschien een idee hebben wat voor forums? Dan kan ik er misschien iets mee. X Sven

Reputatie 2
Badge

Aloha,

Ik ben zelfs ook opzoek naar meer male vrienden en heb ook geen idee. Ik heb een poging gewaagd op discord maar leidde nergens toe. Soms probeer ik omegle maar dat werkt ook nie zo goed. Ik probeer nu via apps die special gemaakt zijn op vrienden te maken. Nog niet veel geholpen maar maak nie uit

Badge

Aloha,

Ik ben zelfs ook opzoek naar meer male vrienden en heb ook geen idee. Ik heb een poging gewaagd op discord maar leidde nergens toe. Soms probeer ik omegle maar dat werkt ook nie zo goed. Ik probeer nu via apps die special gemaakt zijn op vrienden te maken. Nog niet veel geholpen maar maak nie uit

Hoii, Discord werkt meestal niet zo goed vanwege het lastige zoeken van servers, ik zat er ook aan te denken om de andere social media te gebruiken en vrienden van mijn vrienden op te zoeken, probeer dat ook eens! Xx Sven

Reageer