Skip to main content
Vraag

hoe maak ik indruk op mijn crush?

• October 13, 2025
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Ganime
Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben G (14 jaar, 1.63m, best klein hoor ), en ik zit echt met iets waar ik niet uitkom.
Er is een meisje in mijn klas en ik vind haar ZO leuk maar ik weet niet echt hoe ik indruk op haar kan maken.

Even wat over mezelf: ik ben best goed in wiksunde en schaken, maar sociaa niet zo. Ik struikel vaak letterlijk over mijn woorden, soms over mijn eigen voeten, en ik heb een keer per ongeluk een smoothie over mijn gezicht gegooid om indruk te maken. 

Ik heb al geprobeerd:

Liefdesbrief (hele klas zag hem, zelfs de docent)

TikTok-video met dramatische muziek (alleen gelachen)

Smoothie met één rietje voorstellen (nee, viel bijna in de vuilnisbak)

Nu dacht ik, misschien een meme sturen? Of een berichtje? Maar ik ben bang dat het té raar is.
Ook… oké, dit klinkt stom, maar ik voel me soms onzeker omdat… ja… size does matter… en ik ben best klein en dun, en ik weet niet of ze dat belangrijk vindt .

Ik wil gewoon dat zij mij een kans geeft, maar ik voel me echt hopeloos en bang dat ik alleen maar gênant overkom.
Als iemand tips heeft… echt alles is welkom.

G

-tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. anonimiteit-

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 14, 2025

Ik ben ook niet super sociaal en awkward met praten enzo, maar wat ik heb geleerd: doe chill. Je hoeft geen grote moves te maken, dat is juist waarom mensen gaan lachen.

Stuur gewoon een grappig appje of meme die met school te maken heeft, iets kleins, niks raars. Laat gewoon beetje je humor en jezelf zien, dan merkt ze vanzelf dat je leuk bent. 

xx liefs Wolf 🐺