Skip to main content

Hoii ik ben een meisje van 13 jaar haha

ik zit met meisje op school en ik vind haar leuk! ik weet niet of zij ook into girls is, maar hoe maak ik zeg maar een beetje smooth duidelijk dat ik haar leuk vind?  Iemand tips haha graag voor dat school begint want ja das wel handig;) 

Ik denk dat het handig is om eerst inderdaad even vast te stellen of zij wel op meiden valt; anders is het immers sowieso een verloren zaak. :)

Dat ontdekken kan je doen door te praten. Direct zijn is over het algemeen het beste/handigste maar ik begrijp dat je het smooth wil ontdekken. In dat geval zou je een beetje vragen eromheen kunnen stellen. Bijvoorbeeld of ze op iemand verliefd is.

Echter, de vraag ‘Op welk geslacht val jij?’ kan je er ook wel doorheen gooien in een gesprek. In principe krijg je dan precies het antwoord dat je zoekt. 

Succes!


okeee dankjewel hahaha

uhmm ik ga proberen echtsuper smooth een soort van te vragen op wie ze valt hahahah als ik de guts heb natuurlijk lol

ik ben alleen een beetje bang dat ik als ze niet op meisjes dat ik weer in een huge zwart gat val netzelas elke andere crush die ik heb gehad HHAHAHHAHAH

 


uhmm ik ga proberen echtsuper smooth een soort van te vragen op wie ze valt hahahah als ik de guts heb natuurlijk lol

Komt vast wel goed; maak het niet al te zwaar voor jezelf! :)

ik ben alleen een beetje bang dat ik als ze niet op meisjes dat ik weer in een huge zwart gat val netzelas elke andere crush die ik heb gehad HHAHAHHAHAH

Bedoel je op het moment zelf of daarna? Either way, het is natuurlijk lastig als je crush een andere voorkeur heeft dan jij. Echter, je kan natuurlijk niet toveren opdat ze wel op jou/meiden valt. Je komt vanzelf wel weer iemand anders tegen die wel op meiden valt - als dit niet slaagt.


Als toch blijkt dat ze op meiden valt spreek dan een keer alleen af en zeg haar dan dat je haar iets moet vertellen


Reageer