Vraag

hoe los ik dit op!?

  • 16 May 2023
  • 7 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey update over mijn vorige topic,

mijn vriendje is er zeer erg van overtuigd dat ik zwanger ben, der is een kans mr die is zo klein en ik weet dus niet waar hij over stresst.

gisteren zei hij nog allemaal van ‘als je zwanger bent, blijf k bij je‘. En nu is die meer dat een ik een abortus moet plegen, mr zoals jullie weten heb ik daar gewoon geen fijn gevoel bij. Hij zegt dat hij onze relatie beëindigd als ik geen abortus doe. Hij had mij dingen beloofd.

donderdag komt hij naar mij toe die dag hoor ik ongesteld te worden, ik ben bang dat hij mij verlaat. Hij laat mij nu ook op geopend op snapchat en dat lijkt miss niet erg mr dat doet hij NOOIT.

WAT NU?

moet ik donderdag met hem praten?

moet ik donderdag een zwangerschaps test met hem kopen?

ik weet het allemaal ff niet

gr Noa (niet mn eigen naam)


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou inderdaad een zwangerschaps test doen. NU

het beste is als je het NU weet. En dat hij je open laat staan begrijp ik wel. Hij zit gewoon gestrest.

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey @benebird,

ja ik w8 echt even mijn menstruatie af, want k heb niet zo veel geld zelf en besteed dat toch liever aan andere dingen dan een test. Terwijl k het gewoon morgen kan weten op de natuurlijke manier. 

Als je dat snapt

toch bedankt<3

Ik vind dit wel een onverstandige keuze.  Hoe langer de overeen gaat hoe moeilijker je iets kan doen.  Van stress kan je ook overtijd raken. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @benebird,

ja ik w8 echt even mijn menstruatie af, want k heb niet zo veel geld zelf en besteed dat toch liever aan andere dingen dan een test. Terwijl k het gewoon morgen kan weten op de natuurlijke manier. 

Als je dat snapt

toch bedankt<3

Je kan een betrouwbare zwangerschapstest op de dag waar je normaal zou menstrueren. 

 

En ze kosten maar iets van 12 euro. Dat is goedkoop zat. Gewoon kopen want hoelanger je wacht des te erger het word. En bij de huisarts is ie ook gratis. Ik weet dat het eng is maar het komt wel goed. Als je het nu doet.

Reputatie 2
Badge +1

Heel erg bedankt @benebird 

ik ben op dit moment te misselijk om mijn bed uit te komen, maar mn vriendje komt morgen wel.

en k krijg geen zakgeld daarom heb k weinig geld en dan snap je dat k het daar liever niet aan uit geeft. Ik ben 12 dus kan nog niet legaal werken. Daarom heb k eigenlijk geen inkomen btje te netjes gezegd

(als k echt niet ongesteld word koop k echt wel een test trouwens)

Reputatie 7
Badge +12

Ik zou gewoon die test gaan doen zo snel mogelijk, dat geld kan je toch wel weer terug verdienen, dat moet het probleem niet zijn, en het kan zijn dat je over tijd bent, maar dat is ook redelijk normaal, dus ik zou met je vriendje hierover het gesprek aangaan.

-OnlyMe

Had op je andere topic al gereageerd, maar ik vind dat je veel teveel op de zaken vooruit loopt, de kans is zo klein dat je zwanger bent, en je bent nu al bezig met abortus of niet?

Als je weten wilt of je zwanger bent of juist niet dan moet je echt afwachten tot je ongesteld moet worden, door stress en zorgen kan het nu ook later komen…

Eerder een test doen heeft geen zin want het stofje waaraan je het kunt zien is dan nog niet goed aanwezig.

Maar nogmaals, voor  nu volgens mij helemaal nog geen rede voor paniek.

Reageer