Skip to main content

Ik ben 14 jaar. (Bijna 15)

Ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas maar zo wees mij af. Dit is mij al vaker gebeurt dat ik een meisje leuk vindt maar zij mij niet en daar had ik vrede mee. Maar bij haar is het anders ik heb er geen vrede mee, ik ben smoorverliefd op haar. We zijn super goede vrienden gebleven maar op de één of andere manier denk ik dat ze me wel leuk vindt en gewoon te verlegen is om het te zeggen. Want we gaan met elkaar in de pauzes en in de klas ook en als ze lacht om een grap van mij of als ik er gewoon bij ben dan bloost ze. Ook als ik in de les naar haar kijk(staar) en ze kijkt mijn kant op en ziet mij naar haar kijken kijkt ze meteen weg. En als ik dan naar de leraar kijk dan zie ik haar soms in mijn ooghoek naar mij kijken. Wat moet ik doen om haar verliefd op me te laten worden of te laten toegeven dat ze me leuk vindt?

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Hoi priveanoniem2005

Niet elk meisje is hetzelfde (is logisch, maar wil ik even meegeven). Misschien beschouwt ze jou echt als goede vriend en niet als toekomstig partner, dat zou ook verklaring geven aan het “nee”. 

Ik zou het gewoon laten rusten, en als ze echt iets wilt kan zij het zeggen...

Hallo priveanoniem2005 :)

Het kan best zijn dat ze verliefd op je is maar dat ze nog niet toe is aan verkering.

-TheMightySlayer <3 

Heyy

Je kunt niet echt iemand verliefd op je laten worden. Of diegene is verliefd op je, of niet. Dingen zoals liefde kun/mag je niet forceren. Dat werkt meestal tegengesteld. Ik denk dat je zult moeten afwachten tot erger toegeeft, of ermee moet leven dat ze geen relatie wilt.

Voor je eigen goed bereid je je voor op de 2 optie, als je niets verwacht kun je ook niet teleurgesteld worden.

Groetjs

Hey!

Ik kan mezelf hier heel erg in herkennen. Ga alsjeblieft niet doordrammen als zij je afgewezen heeft. Ik zou goede vrienden blijven en dat niet opofferen. Je kan later nog een stap verder proberen als jullie wat ouder zijn.
mocht je geïnteresseerd zijn, dan kan ik je wel vertellen wat ik zoal heb gedaan en waar dit toe leidde. Laat het dan even weten want is best veel werk om allemaal te typen.

Reageer