T is al ff een tijdje geweest dat ik weer een topic heb gemaakt
het gaat steeds slechter en hij blijft dingen doen die ik niet fijn vind. Zijn reden daarvoor is “ja maar ik zou het niet erg vinden als jij dat zou doen” en zulke dingetjes dus basically als hij vindt dat t kan dan mag hij dat doen… vgm snapt hij niet dat ik een ander persoon ben met andere emoties en andere belevenissen in t leven die mij beïnvloeden..
ook word het gewoon een beetje vermoeiend om met hem te praten.. ik moet altijd als eerste naar hem toe om hem te appen of om me te verontschuldigen na argumenten en heel eerlijk ben ik daar klaar mee, maar ik kan niet stoppen omdat ik zoveel van hem houd en gewoon dingen graag wil uitpraten. Maar ik doe de meeste moeite uit ons twee en heel eerlijk slaap ik de laatste tijd liever de hele dag door dan dat ik met hem praat.. ik weet dat dat erg is maar het is echt exhausting om zoveel moeite te blijven steken
ik weet dat ik wss bij hem weg zou moeten gaan, maar ik wil dat echt niet en houd te veel van hem.. dus heeft iemand tips hoe ik minder attached aan hem ben en dus makkelijker gewoon niet kan geven om de situatie en los kan laten (dus niet meer hem appen maar hem is het werk laten doen, want ik kan dat echt niet)???
xx
t gaat allemaal niet zo goed ook, ik heb heel veel voor hem over en hij niet voor mij en dat geeft mij een heel eenzijdig gevoel, maar ik durf niet voor mezelf op te komen en vergeef hem dus vaak al snel omdat ik liever niet boos wil zijn.. ook hierbij graag tips hoe ik voet bij stuk kan houden