Vraag

Hoe kussen mensen zonder lippen

  • 27 October 2023
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb zo iemand met wie ik wilde kussen maar hij heeft geen lippen hoe moet ik hem nu kussen als zn lippen heel dun zijn. Maakt het een verschil


6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb zo iemand met wie ik wilde kussen maar hij heeft geen lippen hoe moet ik hem nu kussen als zn lippen heel dun zijn. Maakt het een verschil

Is het een aap?????

Reputatie 7
Badge +7

Hij heeft wel lippen, gewoon dunne lippen. Ik neem aan dat er wel een verschil zal zijn dan als je dikkere lippen hebt maar dat boeit denk ik nogsteeds niet echt, gevoel is hetzelfde

@X_Sofie ??

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk dat het inderdaad hetzelfde is. Iedereen heeft volgens mij wel iets kwa lippen. Tuurlijk heeft iedereen andere lippen haha.

 

@X_Sofie aparte reactie. Dat dit wordt toegestaan door de moderators...

Reputatie 4
Badge +3

Lastig hoor, maar ik denk dat je gewoon op dezelfde manier kust als iemand dunne lippen heeft. Mocht je er echt niet uitkomen kan je diegene altijd vragen of hij / zij dat al eerder gedaan heeft, en of het gewoon lukt.  
 

succes!! 
 

xoxo

Reputatie 3
Badge +1

Hij heeft wel lippen, gewoon dunne lippen. Ik neem aan dat er wel een verschil zal zijn dan als je dikkere lippen hebt maar dat boeit denk ik nogsteeds niet echt, gevoel is hetzelfde

@X_Sofie ??

 Nou, het gevoel kan wel anders zijn. Wanneer je zoent met iemand met hele dikke lippen of hele dunne lippen. Tuurlijk, als je verliefdt bent moet je er gewoon voor gaan en is het heel fijn. Maar als je langer samen bent kan je, je er wel aan gaan ergeren. Ik heb persoonlijk wel een voorkeur naar iets vollere lippen, zoent wat fijner.

 

Succes ermee in ieder geval!

 

kusjes

Reputatie 4
Badge +3

Hii @kalfjegoud 

 

En, ben je inmiddels al wat wijzer geworden of heb je navraag gedaan?

 

xoxo

Reageer