Hallo ik ben ... ik ben al best wel even verliefd op een meisje met de zelfde leeftijd als mij (12) ik merk dat ik best veel oogcontact met haar heb en dat we veel naar elkaar lachen tijdens dat contact. Alleen ik voel me gewoon niet goed genoeg voor haar! Wat moet ik doen?
Hoi
Waarom zou je je niet goed genoeg voor haar voelen?
Als jij haar terug leuk vind, kun je verkering vragen, het liefste face-to-face.
Groetjes ItzJustin
Hoi
Waarom zou je je niet goed genoeg voor haar voelen?
Als jij haar terug leuk vind, kun je verkering vragen, het liefste face-to-face.
Groetjes ItzJustin
En hoe vraag ik verkering?
Hoi
“Ik heb gevoels voor je en ik vind erg leuk, daarom zou ik graag verkering met je willen!”
Simpeler kan het niet!
Liefs ItzJustin
Hee
Je zou op whatsapp of snap een appje kunnen sturen?
Iets van:
Hey
Weet jij nog wat we moesten maken of leren voor dit vak?
Of
Weet jij of we die toets van dat vak al terug hadden?
Greetzz L
Hoi, ik ben 11 en ik heb nog niet zo veel ervaring, maar ik heb vriendinnen die al meerdere keren verkering hebben gehad. Let goed op haar, word ze rood als ze jou ziet? Als je weet dat ze op jou ismoet je haar verkering vragen. Doe dat op een rustige plek en niet in het openbaar. Veel suc6
hey anonymous126
ik heb verder geen idee hoe je weet of ze je leuk vind maar ik denk van wel om haar te ragen stap een s op haar af als ze alleen is en vraag als je dat niet durft kan je ook wat leuks maken waarin je haar vraagt
succes!!
,groetjes Iemand anders
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.