Skip to main content

Hee. Ik wil echt heel erg graag een relatie en ik wordt zelfs een beetje depri omdat ik geen relatie heb ik heb eigenlijk gwn een hele lieve leuke bf nodig :cry:  Elke dag denk ik er aan en ik ben gewoon ongelukkig hierdoor. Hoe ontmoet ik meer jongens er zit geen relatie materiaal in mijn klas namelijk. tel me! 

Hallo,

Misschien zitten er leuke jongens in andere klassen. Zorg ervoor dat je sociaal blijft, en uiteindelijk krijg je wel een bf. Ik snap dat je het niet leuk vindt en dat je ongelukkig wordt erdoor. Het is handig om dan met een van je beste vriendinnen af te spreken en gwn lol te maken. Uiteindelijk krijg je wel een bf, als je maar sociaal en aardig blijft.

Groetjes,

Stoutje

-onnodige quote verwijderd-

dank je wel maar ik weet niet of ik nu gelijk gelukkiger wordt

Dat heeft tijd nodig.

Misschien ontmoet je wel een leuke jongen van een andere school ofzo.

Beste @anoniemmegirl,

Ik wil echt niet gemeen zijn maar dit is heel erg verkeerd. Ik had dit eerst ook omdat ik dacht dat niemand me leuk genoeg vond maar je moet geen vriendje nemen omdat je je alleen voelt. We daten om uiteindelijk een familie te starten, dat gebeurt op deze leeftijd niet. Daar zijn we nog veel te jong voor. Dus je zou eigenlijk eerst blij met jezelf moeten zijn en het alleen zijn niet erg vinden. Relaties gebaseerd op bang zijn dat je alleen overblijft of dat je niet alleen wil zijn is gewoon niet gezond. Het loopt meestal niet goed af.

Nog een tip: Je zou wel nieuwe vrienden kunnen maken want dat is altijd leuk! Het klinkt misschien raar maar jongens als vrienden hebben is redelijk slim. Zo kun je zien wat voor potentiële kwaliteiten je in je toekomstige vriendje ziet zitten. 

Ik hoop dat je er iets aan had. 😅

met vriendelijke groetjes,

Lianne 💫

@Lianne_22_ Had het niet beter zelf kunnen verwoorden. Ik geef je helemaal gelijk, een relatie maakt je niet compleet als persoon.

bedankt voor de tips 

Reageer