Skip to main content

Hoe krijg ik ooit een vriendin?

• October 16, 2025
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

Ik ben 14 bijna 15 en heb geen vriendin maar zou wel graag 1tje willen ik heb eigenlijk geen kans om iemand tegen te komen op school want ik zit op een jongens school.. Heeft iemand tips voor mij?

8 reacties

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 16, 2025

ik heb een tip en probeer niet iem online te vinden mn vriend heeft een bf onlone lere kenne en hij wordt er super depri van omdat die in azie woont 

maar veel succes

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

ik heb een tip en probeer niet iem online te vinden mn vriend heeft een bf onlone lere kenne en hij wordt er super depri van omdat die in azie woont 

maar veel succes

danku voor de reactie. Even vlug zeggen ik was sws niet van plan om iemand online te vinden.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Hey, bij een sport of club gaan kan zeker helpen. Bijvoorbeeld scouting of nivon. Of gemixde sport. Daar kom je allerlei leuke mensen tegen! 

Liefs, Tover xxx 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Beste tip is: Wees jezelf, ook al is het misschien spannend, wees gewoon jezelf! Als je een meisje leuk vindt, probeer dan gewoon een gesprek aan te knopen. Vaak is het simpelste "Hey, hoe gaat het?" al genoeg om een gesprek te beginnen.

xx liefs Wolf 🐺

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

Beste tip is: Wees jezelf, ook al is het misschien spannend, wees gewoon jezelf! Als je een meisje leuk vindt, probeer dan gewoon een gesprek aan te knopen. Vaak is het simpelste "Hey, hoe gaat het?" al genoeg om een gesprek te beginnen.

xx liefs Wolf 🐺

iemand nog tips?

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 5, 2025

Nouja, ik heb zelf ook, maar dat is eerst een van mijn beste vriendinnen geweest voordat we het aanmaakte. Maar ik zeg; wees gewoon jezelf! En ga op een sport ofzo, daar leer je veel leuke mensen kennen!

Veel suc6! 

- Glory

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 7, 2025

hi ik heb nog wel iets

ik ben 12 en ik wilde eerst ook een vriendje omdat al mijn vriendinnen/nichtjes van 11,12,13 en 14 ook een vriendje hadden maar ik denk dat je misschien gewoon moet wachten je krijgt nog wel een vriendinnetje en als je dat niet wil 

ik had laatst dat ik een jongen op de stoep zag staan van 14 denk in die gewoon vroeg of ik een keer wilde afspreken  ik zij niet echt iets moest lachen maar dat kan je ook nog doen maar ik zou voor de anderen optie gaan 

maar ik dank dat je beter kan wachten je komt vast wel een keer een meisje tegen die je leuk vind op weg naar huis of zo of als je met je vrienden iets gaat doen 

ik weet niet of je iets aan hebt maar ik hoop dat het je lukt 

groetjes lilou 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 7, 2025

heyy, je zou misschien kunnen proberen om wat vaker uit te gaan. zoals de stad of algemeen ergens buiten. Dat kan met vrienden bijvoorbeeld. vaak geeft dat je ook meer zelfvertrouwen om een meisje uit te vragen. En het belangrijkste is wees jezelf. Veel succes :)!!