Vraag

hoe krijg ik mijn ex terug?

  • 27 May 2023
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Badge

Hoe krijg ik mijn ex terug?? Ze is een meisje. Sinds December is het uit en ik heb haar zwaar bedreigd, vandaar dat ze niet meer met me wilt praten. Ik heb 3 keer mijn oprechte excuses aangeboden, maar zij negeert dit allemaal. Ik begrijp haar zeer zeker, maar wil toch even met haar praten…


5 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Bedreigen is niet zo'n goede zet vriend. Misschien heeft ze een reden ervoor dat ze niet wil praten met je? Just sayin’

Als ik jou was zou ik je gevoelens en gedachten in een uitgebreide brief schrijven. Dan kan ze het lezen en misschien verandert ze van gedachten. Maar uiteindelijk is zij degene die de knoop doorhakt, dus als ze niet met jou verder wilt, is het geen goed idee als je nog gaat doordrammen. Dan moet je je erbij neerleggen.

Joejoe

Tsja ik denk dat je moet accepteren dat je haar niet meer gaat spreken.  Als iemand mij zwaar bedreigd zou ik hem ook nooit meer hoeven spreken excuses of niet. 

Reputatie 7
Badge +17

Wat dacht je van haar gewoon met rust laten? Ik kan me wel voorstellen dat ze je nooit meer hoeft te spreken. Dat moet je idd accepteren.

Reputatie 7
Badge +9

Dat is niet slim, iemand zwaar bedreigen. Nou ben ik een persoon die snel vergeefd maar vergeten dat doe ik niet. Ik snap der wel. Als iemand mij zwaar bedreigd en dan sorry zegt.

ja oké. Ik accepteer je excuus, maar ik hoef je niet meer te spreken.

Laat der maar met rust want dit gaat waarschijnlijk niet meer goed komen.

Gewoon het accepteren en laat haar maar met rust. Gebruik dit als een leer les dat mensen het niet fijn vinden om bedreigd te worden en wacht totdat iemand anders op je pad komt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hier net één reactie gepost maar hij zit in de check, hier kan je hem hierboven waarschijnlijk later op de dag terug lezen.

Reageer