Hoe krijg ik mijn ex terug?

  • 31 August 2016
  • 3 reacties
  • 245 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een geweldige relatie gehad met mijn ex ook al duurde dit maar 1 maand. Het is nu 2 maanden uit ze had na 3 weken ongeveer al een nieuwe. Ik heb het uitgemaakt omdat ze op werkweek een ander vaker had gezoent. Ze zegt dat ze enorm spijt heeft en nooit meer leugens zal vertellen. Ik heb der vergeven, en zou der graag terug willen. Maar ze heeft een ander nu, Ze zei wel als hij er nie was dat ze voor mij had gekozen....
Wie kan mij helpen hoe ik het beste haar kan proberen terug te krijgen??

Groeten Luuk
15 jaar

3 reacties

Een meisje hier
Als ze er ECHT spijt van had gehad zou ze tegen die andere zeggehadk hou ook nog van hem sory
Ik weet dat het niet leuk voor je is maar ik heb het zelf ook meegemaakr en dat is dus echt niet leuk
En trouwens dat klopt ook helemaal nieg want je zegt dat ze met iemand al vaker had gezoent.
Dat is dus VREEMDGAAN!!!! Want jij had toen nog met haar en pas toen je het zag heb je het uitgemaakt dus ja...maar kijk gwn verder naar leukere meisjes er zijn er genoeg en soms duurt het wat langer dan je gewild had maar geduld is een schone zaak
En zeg het haar ook dat je of alleen vrienden wilt zijn of gwn helemaal niet omdat ze vreemdging
Waar jij bij stond dus zeg haar gwn wat je voelt en vind daarvan en er niet intrappen als ze zegt:ja maar ik wil je terug of als ze je probeert te verleiden dan gebruikt ze je gwn


Suc6 XoXo Me
Thx voor de tips enzo. Ik stond er niet bij hoor maar ze heeft het later zelf tegen mij gezegd.

*reactie aangepast door de Kindertelefoon*
Kort antwoord aangezien alles wat ik wou zeggen @E12345 al heeft gezegd

'She ain't worth it......, ik zou iemand zoeken die ECHT van je houdt, niet vreemd gaat en die je echt kan vertrouwen'

Reageer