Vraag

Hoe krijg ik een vriendin/seks

  • 15 February 2024
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Badge

Hoi 

ik ben onderhand 17 (jongen) en ik heb nog NOOIT een vriendin gehad, ik zou der heel graag een willen maar iedereen reject mij altijd. Ik heb ook nog nooit seks gehad zelfs als het niet serieus was wat ik ook nog nooit heb gehad. En als ik een vriendin heb wat moet ik dan, hoe vraag ik of ze seks met me wil hebben

heeft iemand jongen of meisje tips voor mij? 

Mijn vragen: Hoe krijg ik een vriendin? Hoe vraag je iemand voor seks? Hoe krijg je een serieuze relatie? Hoe krijg je een niet serieuze relatie?

Dankjewel voor je tijd en aandacht als je dit gelezen hebt en helemaal als je een comment hebt gelaten.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniem3456 

Hoe vervelend het ook is, het is echt wachten totdat je iemand tegenkomt waarbij het ook wederzijds is, dit kan voor sommige heel snel zijn (op jonge leeftijd) en bij andere duurt het gewoon wat langer. Het is (helaas) een soort van 'liefdes-loterij'.

Je kunt proberen om naar feestjes te gaan, sporten, en deelnemen aan sociale activiteiten om je kring uit te breiden en meer meisjes tegen te komen.

Seks hoef je nog niet aan te denken, dat komt nog wel, een vriendin is stap 1. En bijf natuurlijk gewoon door werken aan je eigen toekomst! :)

Ik hoop dat het helpt, laat mij weten hoe het gaat.
Groetjes

Reageer