Vraag

Hoe kom je over iemand heen?

  • 11 January 2023
  • 11 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Het is al bijna 2 jaar uit tussen mij en iemand. Ik was echt weg van diegene en ik ben er nog steeds niet overheen. Ik heb nu het idee dat ik mezelf forceer verliefd te zijn. Wat moet ik doen? Ik voel me slecht.


11 reacties

Als je een nieuw iemand vindt vergeet of kom je vaak over de vorige heen 

liefs Tai 

Reputatie 7
Badge +19

Ja wachten tot je een nieuw iemand leuk vindt. Forceren heeft geen zin.

Reputatie 7
Badge +15

Helemaal eens met @jaivy & @Tai6565 , bij een nieuw iemand, denk je weer dat diegene HET gwn helemaal is! 
 

niet zoveel aan te veranderen helaas…. Veel suc6 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +7

Ja wachten tot je een nieuw iemand leuk vindt. Forceren heeft geen zin.

gaat onbewust

Reputatie 7
Badge +19

Oke, dan is er niks dat geforceerd wordt

Reputatie 7
Badge +17

Heb je nog dingen (foto’s, spullen) in huis die je aan die persoon doen herinneren? Zo ja, dan is het misschien tijd om die dingen weg te gooien (hoe moeilijk ook). En wat al gezegd is, weer eens met een ander daten is wel een van de beste manieren om over iemand heen te komen.

Reputatie 7
Badge +15

Heb je nog dingen (foto’s, spullen) in huis die je aan die persoon doen herinneren? Zo ja, dan is het misschien tijd om die dingen weg te gooien (hoe moeilijk ook). En wat al gezegd is, weer eens met een ander daten is wel een van de beste manieren om over iemand heen te komen.

Spullen/fotos hoef je toch niet persee weg te gooien, als je nou bijv,een ketting krijgt, ga je die toch ook nie weggooien omdat het uit is/was, en fotos…. Het is een mooie tijd geweest, het is/was een deel van ke leven…… dat wil je toch niet ( bij wijze van ) “ weggooien” ?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +7

Oke, dan is er niks dat geforceerd wordt

ik bdl onbewust geforceerd

Reputatie 7
Badge +7

Heb je nog dingen (foto’s, spullen) in huis die je aan die persoon doen herinneren? Zo ja, dan is het misschien tijd om die dingen weg te gooien (hoe moeilijk ook). En wat al gezegd is, weer eens met een ander daten is wel een van de beste manieren om over iemand heen te komen.

Hoi,

Ja, ik heb een klein doosje onder mijn bed met spullen die me aan hen doen denken, maar ik kijk er niet veel naar om.

Ik date ook nooit zonder van te voren verliefd te zijn, dat klopt voor mij gewoon niet. Maar verliefd worden doe ik ook niet

Reputatie 7
Badge +17

Heb je nog dingen (foto’s, spullen) in huis die je aan die persoon doen herinneren? Zo ja, dan is het misschien tijd om die dingen weg te gooien (hoe moeilijk ook). En wat al gezegd is, weer eens met een ander daten is wel een van de beste manieren om over iemand heen te komen.

Spullen/fotos hoef je toch niet persee weg te gooien, als je nou bijv,een ketting krijgt, ga je die toch ook nie weggooien omdat het uit is/was, en fotos…. Het is een mooie tijd geweest, het is/was een deel van ke leven…… dat wil je toch niet ( bij wijze van ) “ weggooien” ?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Nou, soms is het wel beter (spreek uit ervaring). Maar dat is voor iedereen anders idd. 

Reputatie 7
Badge +15

Heb je nog dingen (foto’s, spullen) in huis die je aan die persoon doen herinneren? Zo ja, dan is het misschien tijd om die dingen weg te gooien (hoe moeilijk ook). En wat al gezegd is, weer eens met een ander daten is wel een van de beste manieren om over iemand heen te komen.

Spullen/fotos hoef je toch niet persee weg te gooien, als je nou bijv,een ketting krijgt, ga je die toch ook nie weggooien omdat het uit is/was, en fotos…. Het is een mooie tijd geweest, het is/was een deel van ke leven…… dat wil je toch niet ( bij wijze van ) “ weggooien” ?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Nou, soms is het wel beter (spreek uit ervaring). Maar dat is voor iedereen anders idd. 

Ja… idd, ik bedoel alleen, denk er goed overna, het is voor iedereen anders, maar soms kan je dr spijt van krijgen, het was een deel van je leven 

x. 
 

Mij_Niet_Gezien 

 

ps. Geen haat ofxo….

 

pps, bewerking 1, MIJN 500(!) e REACTIE! 🥳 

Reageer