Vraag

hoe kom ik over mijn gebroken hart heen?

  • 7 May 2021
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

okay, het is best wel een tijdje geleden dat ik hier gepost heb maar ik heb echt hulp nodig.
een lange tijd geleden heb ik iemand leren kennen op discord genaamd Jay. Jay en ik werden al snel vrienden en we begrepen elkaar super goed, sinds we allebei problemen hebben met onze ouders.
we waren lid van dezelfde online vriendengroep, dus veel mensen zeiden dat Jay en ik veel gemeen hebben en goed bij elkaar zouden passen.
terwijl we steeds hechter werden, werd ik steeds meer verliefd op hen.
dus een tijd later:
ik heb hen toen gevraagd aan hen of hen ook zo iets voor mij voelde en hen zei ja! sindsdien waren we een koppel! ik was mega blij op dat moment

maar nu komt het. een paar dagen geleden kwam ik online en Jay had me ineens ontvriend en was weg uit de discord server waarin we altijd praatten met elkaar! ik was heel verbaasd en vroeg 2 van mijn andere vrienden, V en A of zij wisten wat er gebeurd was. zij wisten niet wat er gebeurd was. S, een van mijn andere vrienden, zag het gesprek en zei dat ze zich kon herinneren dat Jay een hele tijd wegbleef, van ongeveer 1 week tot 1 maand (de precieze tijd kon ze zich niet herinneren).
toen ik dat hoorde, begon ik echt hard te huilen. Jay had me helemaal niks laten weten (waarover ik een beetje boos ben)

ik probeerde hem meerdere DMs te sturen maar hij ontvangt ze niet. ik ben echt mega bang dat hij niet meer terug komt en hij misschien iemand beter dan mij heeft gevonden. 

ik zit er nog steeds heel erg mee en ben radeloos, wat moet ik doen?
(met IRL mensen erover praten kan ik niet want zij weten niet van mijn online vrienden en dat hou ik liever nog zo voorlopig)


1 reactie

Hoi harrypotterfan123

 

Liefdesverdriet is pijnlijk.. al helemaal als je online vriend zonder ook maar iets te zeggen verdwenen is. Ik snap ook dat je niet met irl mensen wilt praten over dit onderwerp, maar ik denk wel dat het heel erg oplucht om het hier met iemand over te hebben bijvoorbeeld met je ouders of met een goede vriend/vriendin. Je kan als je echt niet met iemand wilt praten ook anoniem chatten en/of bellen met de kindertelefoon. Misschien kunnen zij ook nog wat voor je betekenen!


Anders zou ik het toch proberen los te laten hoe moeilijk dit ook is. Het komt allemaal weer goed!

Groetjes van mij!

Reageer