Skip to main content

Hoii allemaal!! 

Ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb een probleem. Ik heb al 1.5 jaar een crush op een jongen... Hij is super knap, lief en ik heb altijd gezellige gesprekken met hem. Vorig jaar kwam hij er perongeluk achter dat ik hem leuk vond. Toen heeft hij meteen gezegd dat hij geen gevoelens voor mij had.. dat accepteerde ik toen,  maar mijn gevoelens  verdwenen niet. Een paar maande later was ik echt obsessed met hem... toen kreeg ik ruzie met hem. Nadat we de ruzie hadden opgelost waren we best wel close voor mijn gevoel. Maar blijkbaar was dat niet zo... hij zei letterlijk:"Je bent wel aardig enzo, en we kunnen wel met elkaar praten enz, maar ik hoef niet direct vrienden te zijn." En toen hij dat zei, was k echt gwn broken. Toen kwam Corona... ik ging in de zomervakantie met hem naar de mac (met nog een paar vrienden). En toen zei hij ineens dat hij me heel aardig vond tegenover anderen. Sindsdien zijn we best wel goede vrienden. (Ik heb een depressie, en sinds hij dat weet wilt hij me alleen maar helpen en hij maakt zich oprecht zorgen om mij). MAAR hij is er dus 2 weken geleden achter gekomen dat ik hem leuk vind... en hij heeft dus heel duidelijk gezged dat hij zich niet met relaties bezig houdt en dat op het moment geen gevoelens voor me heeft... nu hebben we wel oké contact, en hij sleept me nogsteeds door mijn depressie heen... Maar ik heb nogsteeds gevoelens voor hem, en ik kan ze gewoon niet wegstoppen... weet iemand hoe ik hem kan vergeten? (niet als vriend, maar de gevoelens)

Groetjess van een anoniem meisje:)

Onnodige quotes verwijderd

Haii, 

gevoelens kan je nou eenmaal niet laten verdwijnen. Ik heb al 1,5 jaar gevoelens voor n meisje maar zij niet voor mij. Tis lastig om er mee om te gaan, iknow. Ik denk ook veel aan haar, en dat mag ook best.  
het belangrijkste is om plezier te maken. Ga veel actieve dingen doen. ( met vrienden maar ook met familie). Je mag aan hem denken maar laat het je leven niet verpesten. 
De vriendschap die je met hem hebt is kan heel leuk zijn, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het je helpt met je gevoelens. Ik snap dat je niet zomaar een vriendschap kan verbreken en in deze situatie vind ik het ook moeilijk om goed advies te geven. Als je er meer persoonlijk over wil praten mag je me toevoegen op snap :)

rocko.jacobs 


Reageer