Vraag

Hoe kom ik hier uit?

  • 5 July 2022
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Badge


5/7/22 00:06

heeft eindelijk iemand die ook maar enige intresse laat zien en dan vind ze hem niet eens leuk.
Maar ben gwn zo bang om weg te gaan want ik ben bang dat hij het srs doet.
"Ik kan niet leven zonder jou" "Je ben 99% van mijn wil om te leven" "Als je stopt met praten tegen me zit mijn bloed op jou handen" 

Maar ik wil al die dingen niet doen met hem. Ik wil een leuke jongen, nou eentje die ik srs leuk vind en niet een zoals hem.
Ik deed gwn mee voor de leuk, maar hij vond het geen grapje.
"Dit wil ik bij jou doen"
"Ik wil seks"
Ik wil, ik wil, ik wil. En ik dan, ik wil dat helemaal niet. "Als ik jou een keertje zie gaat het leuk worden" ik ben srs bang voor hem gwn.
Als hij zichzelf ombrengt is het mijn schuld.
"Als jij langer dan 2 uur weg ben word ik suïcidaal" 
Dit hoort goed te voelen, een jongen vind me eindelijk weer leuk. Maar het voelt niet goed, ik voel me niet fijn bij hem. Hij was altijd die vriend waar ik heen kon als niemand anders er was. Maar nu ben ik serieus bang.
"Ik kom wel door je raam"
Ik heb deze woorden eerder gehoord van een 48 jaar oude man die mij enge dingen stuurde.

Maar wat als niemand anders ooit zo over mij zou denken. Wat als hij mij nou verkering vraagt, ik kan geen nee zeggen wat als niemand anders mij ooit leuk gaat vinden.

Wie zou mij nou leuk vinden. Hij wil me alleen maar voor seks omdat hij weet dat ik geen nee kan zeggen. Ik wil hem niet zien. Ik wil niet liegen tegen me ouders waar ik naar toe ga. Ik wil thuis blijven.


"Slaaplekker, love you <3"
Hou je wel echt van me of zeg je dat alleen maar om me te manipuleren?
"Wie is dat" 
Altijd zo jaloers wanneer ik over een vriend van mij praat.
"Ik wil niet dat je tegen hem praat"
Nadat ik 2 zinnen zei tegen het vriendje van me beste vriendin
"Hij mag niet praten met je je ben van mij"
Maar ik ben vrienden met hem.
"Ik wil je neuken"
Oh.
"Waarom reageer je niet?"
 - Ik was aan het douchen.
 "Zonder mij?"

" Stuur een foto in je bh"
- Nee liever niet.
" Waarom niet ik word echt suïcidaal van jou"

"Jij ben de enige in deze wereld die mij mag"
"Zonder jou ben ik niks"
"Als jij toch weg gaat."
"Wanneer ben je thuis?"

"Waarom belde je niet met me vandaag?"
(Ik vind je eng.)
- Was bezig.

"Nee zeg maar niet tegen je ouders."
Zo raar om te denken dat jij even oud als me ben. Ik dacht dat alleen volwassen jongens zo tegen me zouden praten. 


"Ik heb je adress ik kan altijd zomaar langs komen"
Dat wil ik niet.

'Hij manipuleert je - N'
Ik weet het, maar ik kan niet weg.

Hij houdt van me. Ik kan niet zomaar weg. Wat als hij zichzelf wat aan doet.
Dan is het mijn schuld.
Ik had niet met hem moeten praten 


"Doe dat niet aan het is te kort ik wil niet dat andere jongens naar je kijken"
"Je bent van mij"
"Ik zou alles bij je kunnen doen."

Maar ik vind je niet leuk.

Waarom vind ik hem nou niet leuk, hijs perfect hij houdt van me, maar waarom voel ik me niet hetzelfde.


Ik moet naar me vrienden luisteren.


Maar dat wil ik niet. Ik wil geen seks met hem. Dat is niet hoe ik ben. 

Laat me nou is met rust, ik wil je niet. Ik wil gwn vrienden blijven. Dit wil ik niet

"Vind je het erg als ik je een zuigzoen zou geven"
"Zouden je ouders dat zien?"
"Ik wil je"

"Kom nou is een keer langs"
"Ik kom wel is een keer naar je huis"

Hoe kom ik weg bij hem? Hoe kom ik hier uit?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Heyyy,

dit is een situatie waar je de waarheid moet vertellen vertel hem dat je bang bent voor hem enzo. En vertel het aan een vertrouwings persoon. Je ouders zullen het begrijpen. Ze hebben vast ook wel een keertje zoiets mee gemaakt. Dit hoort bij het leven! Laat je niet door die jongen gek maken. HET IS AAN JOU!!! lief bedoelt!!,!😘

jij bepaalt wat jij wel en niet doet hij mag niet alleen beslissen of hij seks met jou wil dat moeten jullie samen beslissen niet hij alleen. 
 

het is jou leven!!! Jij moet een leuk leven hebben!!!

 

ik snap dat dit stom klint maar je moet nu denken wat is het belangrijkste voor mij!! 
🌸


veel succes en je kunt het !!! 

liefs,

Reputatie 4
Badge +3

Hoi chlxx,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

groeten Claire

De Kindertelefoon

Reageer