Vraag

Hoe kom ik aan een vriendin die mij ook leuk vind.

  • 2 February 2021
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Badge

Eigenlijk zegt de titel het al alleen zal ik wat meer context schrijven

Oke, dus ik ben een jongen van 14 jaar die het meest van zijn tijd achter de computer besteed. Ik ben niet dun en redelijk dik, ik ben 1,90 en zie er niet kinderlijk uit. alleen toch weet ik niet hoe ik een meisje kan benaderen. ik ben slecht als het gaat om sociaal om te gaan met mensen aangezien ik nooit vrienden heb gehad of veel buiten ben geweest. Zoals ik zei zit ik veel van mijn tijd achter de computer, Alleen besteed ik deze tijd niet alleen aan “gamen” maar vooral aan het bedenken hoe ik mijn leven op orde kan krijgen en vooral bezig met een bedrijf. Nou was ik laatst een video aan het kijken waarin iemand vertelde dat hij in een depressie raakte omdat hij alleen was en zich constant op een ding foccuste dit wil ik voorkomen. ik hoop dat jullie wat tips hebben die mij kunnen helpen


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ja je kan er niet echt veel aan doen om een meisje jou leuk te laten vinden. Gewoon jezelf zijn.

Reputatie 4
Badge +4

Heyy,

je zegt dat je veel achter de computer zit en alleen. Probeer meer dingen te gaan doen waar je sociaal contact kan hebben! Als je dit eng vind kan je hulp zoeken bij de dokter, mijn dokter zegt tegen mij als je iets eng vind is de enige manier om de angst weg te krijgen de angst te ondergaan! 
je kan beginnen met meisjes benaderen online op bijvoorbeeld Snapchat of Instagram! Voeg een random meisje toen en begin een gesprekje. 
En ga lekker door met je bedrijf dat iemand depressie kreeg door te focussen op 1 ding betekent niet dat dat ook bij jou gebeurd! En de dingen die je wilt doen om je leven op orde te krijgen? Misschien kan je een lijstje maken met een paar doelen om je leven op orde te krijgen! Maar soms kan je er even niks aan doen hoe je leven gaat, dat veranderd weer! Door elke keuze die je in je leven maakt gebeurt er iets, misschien kan je een  keer een keuze maken die je wat spannender vind of waarvan je denkt dat het niet bij je past. Zo ontdek je nieuwe dingen voor jezelf en komen er weer nieuwe dingen of mensen op je pad.

hopelijk heb je hier wat aan!! 

Reageer