Vraag

Hoe kap ik mensen af

  • 25 January 2022
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb een vriendin en sinds de derde praten we elke dag met elkaar, maar ik denk niet dat ik nog vrienden met haar wil zijn. Ik realiseerde me laatst dat ik altijd degene ben die het gesprek begint, en het voelt alsof ze me alleen gebruikt voor geld en antwoorden op huiswerk. Ik ben altijd haar laatste keuze en daar ben ik zat van. Als zij geen vrienden wil zijn, vind ik dat prima, maar dan moet ze ook niet doen alsof ik haar beste vriend ben. Ik wil haar eigenlijk niet meer zien, maar we delen dezelfde vriendengroep en we hebben veel lessen samen. Heeft iemand tips om haar te ontwijken?


4 reacties

ik heb ook z’n vriendin gehad. het enige wat jij nu moet doen is het gesprek niet beginnen en als ze je wat vraagt heel droog reageren bijvoorbeeld als ze je vraagt om de antwoorden van een vraag. gewoon zeggen dat je het nog niet af hebt en het wss ook niet optijd af kan krijgen. ookal heb je het wel af dat hoeft zij niet te weten en voor de rest komt het vanzelf. als je met je vrienden gaat chillen ga dan veel praten met de gene die je wel mag en laat haar een klein beetje links liggen. en blijf je vooral focussen op je zelf want later ga je beseffen dat je alles veel beter alleen kan dan met mensen om je heen die niet de zelfde doelen en denkwijze hebben als jij. groetjesss mij:kissing_heart: 

 

Hey!

Vervelend situatie zeg. Ik zou het er een keer persoonlijk met haar over hebben waarom ze zo doet. En mocht je zeker zijn dat je gewoon klaar met haar bent mag je haar er best mee confronteren en het contact verbreken. Probeer dit wel een beetje netjes te doen en niet te onaardig te zijn, laat haar gewoon weten dat je het niet fijn vindt!

Groetjes Lucas 

Reputatie 6
Badge +7

...en geld heb je ook niet meer. Het is op, je hebt het niet.   Betaalt ze ook terug wat ze geleend heeft, of zijn het giften?

Reputatie 1
Badge

...en geld heb je ook niet meer. Het is op, je hebt het niet.   Betaalt ze ook terug wat ze geleend heeft, of zijn het giften?

alles wat ze geleend heeft heeft ze meteen terugbetaalt. het merendeel waren echter giften, dat ben ik sowieso kwijt dus. mn eigen domme fout.

Reageer