Skip to main content
Vraag

Hoe kan je weten of je iemand leuk vind(ik ben op een jongen en ben een meisje)

• October 16, 2025
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Heyyy

Ik ben dus zoals jullie zie ben ik verliefd(missien...) op een jongen alleen ik weet niet of je echt verliefd bent op een jongen zeg maar…. wat ik wil zeggen is hoe kan je weten of je verliefd bent op een jongen…? als je mijn eerdere onderwerpen hebben gelezen?(zo niet je kan het lezen als je wilt...) dat weet je toch die jongen met waar ik ruzie had?(het is opgelost) maar ik denk dat ik verliefd ben maar dat weet ik dus niet zeker...

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Misschien denk je veel aan hem of voel je je speciaal als je met hem praat. Als je het hebt opgelost met die jongen waar je ruzie mee had, kan het ook zijn dat je daardoor meer voor hem begint te voelen. Maarrrr liefde is liefde en helemaal ok om te hebben, en ook om niet te hebben als je het niet voelt.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 18, 2025

Misschien denk je veel aan hem of voel je je speciaal als je met hem praat. Als je het hebt opgelost met die jongen waar je ruzie mee had, kan het ook zijn dat je daardoor meer voor hem begint te voelen. Maarrrr liefde is liefde en helemaal ok om te hebben, en ook om niet te hebben als je het niet voelt.

xx liefs Wolf 🐺

Heyy wolf, sorry dat ik laat ging beantwoorden

mhmm.. kan ik voel me gewoon chil als hij er is.. en de ruzie is alang opgelost… maar nu een ander ruzie waar hij mij negeert mhmm ik kijk wel…

groetjes van

Victoria

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 19, 2025

Het is belangrijk om ook voor jezelf te zorgen en niet teveel te stressen over iemand die je negeert. Probeer gewoon even af te wachten, misschien komt hij zelf wel naar je toe om te praten. En als je je er niet fijn bij voelt, kun je altijd proberen het rustig met hem te bespreken.

xx liefs Wolf 🐺