Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik verkering met hem krijgen?

• May 3, 2026
  • 4 reacties
  • 35 Bekeken

Lupus
Forum|alt.badge.img+21

Hoi hoi, ik ga binnenkort met mijn crush (andere jongen) naar de stad. Ik wil dus het liefst met hem krijgen natuurlijk, maar hoe kan ik een soort hinten/flirten? Ik weet dat hij op jongens valt, dus dat is geen probleem haha. We gamen ook vaak en hebben het over leuke dingen, ook gewoon over verliefdheid en soms over seks (zoals de pubers die we zijn 🫣)

Groetjes (nerveuze) Lupus 

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • May 3, 2026

Hey ​@Lupus

Leuk :)) Ik kan beter geen tips geven voor flirten hoor, als ik het zelf zou proberen bij mn crush wordt dat een flop🫣 denk dat je het beste gewoon zegt dat je verliefd op hem bent🙂 Is natuurlijk wel spannend maar denk wel dat het goedkomt... kan met een briefje maar ook in het echt☺️

Flirt hij weleens met jou dan? Krijg je het gevoel dat hij ook op jou is? 

Liefs❤️

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 3, 2026

Hey lieverd! 

Ik denk echt dat het bij jou meer dan goed gaat als je lekker jezelf bent. En dan voel je het moment wel, en hij zal ook wel nerveus zijn hoor 😉 dus dan deel je dat al. En je merkt echt wel wanneer je "verder" kunt vertellen of vragen. En natuurlijk ook het 'per ongeluk ' handjes aanraken en je hand nét iets langer op zijn arm of schouder leggen dan normaal. Dat soort dingen. Je voelt het echt wel aan! Heel veel succes en hopen dat het lukt (vast wel) ♥️⚡🥰

Liefs, Tover 😘

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • May 3, 2026

Hey ​@Lupus

Leuk :)) Ik kan beter geen tips geven voor flirten hoor, als ik het zelf zou proberen bij mn crush wordt dat een flop🫣 denk dat je het beste gewoon zegt dat je verliefd op hem bent🙂 Is natuurlijk wel spannend maar denk wel dat het goedkomt... kan met een briefje maar ook in het echt☺️

Flirt hij weleens met jou dan? Krijg je het gevoel dat hij ook op jou is? 

Liefs❤️

We zijn wel aan het plannen om te logeren, en een vriendin van me zegt wel dat hij heel erg zijn best doet/moeite doet om naar me toe te komen, dus dat is iets haha. Flirten weet ik nog niet zeker, want zolang ken ik hem nog niet

Hey lieverd! 

Ik denk echt dat het bij jou meer dan goed gaat als je lekker jezelf bent. En dan voel je het moment wel, en hij zal ook wel nerveus zijn hoor 😉 dus dan deel je dat al. En je merkt echt wel wanneer je "verder" kunt vertellen of vragen. En natuurlijk ook het 'per ongeluk ' handjes aanraken en je hand nét iets langer op zijn arm of schouder leggen dan normaal. Dat soort dingen. Je voelt het echt wel aan! Heel veel succes en hopen dat het lukt (vast wel) ♥️⚡🥰

Liefs, Tover 😘

Ik hoop dat zoiets gaat gebeuren :). Of misschien tijdens het logeren wat we dus aan het plannen zijn. Want misschien gaat hij bij mij in hetzelfde bed slapen (ik heb een anderhalf persoons bed) dus dan gaat dat denk ik wel gebeuren. Tenzij hij natuurlijk op de grond slaapt, maar hij vond beide Oke. Maar dankje! Ik zal zoiets proberen 🫣

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 3, 2026

hoe reageert hij dan als jullie over verliefdheid en soms over seks praten. en hij valt op jongens dus dat is al makkelijker. heeft hij al ervaring of niet met sex. probeer eerst iets op te bouwen en later pas sex als je dat zou willen.