Vraag

Hoe kan ik verkering krijgen?

  • 3 March 2022
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, ik ben een jongen en ben 12 jaar oud (bijna 13). Ik wil graag verkering maar ik weet niet hoe. Het is voor mij sowieso al heel lastig, want ik vind het lastig om in contact te komen met andere kinderen, heb daarom dus ook geen vrienden. Maar dus mijn vraag is hebben jullie misschien tips om ervoor te zorgen dat ik een vriendin kan krijgen of vrienden?

alvast bedankt😀


4 reacties

Ben je verliefd????

Badge

Ik heb zelf ook geen vriendin en mijn vrienden zijn allemaal blijven zitten (3 weken geleden was t mijn laatste vriend die een klas terugging). Ik denk dat je vooral niet moet proberen vrienden of een vriendin te krijgen. Ik denk dat het gewoon vanzelf moet gaan. Natuurlijk is het wel handig om contact te hebben met anderen. Ik denk dat het voor jou gewoon een kwestie van oefenen en wachten is. 

 

Groeten,

AnoniempieAnoniem (Jongen)

Reputatie 5
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

Heyy,  ja ik ben gisteren net uit een break up. 😭 Maar ik kan wel vrienden met je worden :))) als je wilt stuur maar een appje terug

Groetjes en liefs Rowena xxx

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Heyy,  ja ik ben gisteren net uit een break up. 😭 Maar ik kan wel vrienden met je worden :))) als je wilt stuur maar een appje terug

Groetjes en liefs Rowena xxx

Heyy rowena, ik wil heel graag met je vrienden worden😃

Reageer