Vraag

Hoe kan ik toch dichterbij hem komen?

  • 5 December 2021
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

 

In september van dit jaar was ik naar een particulier soort school gegaan om mijn vervolgopleiding daar te doen. Per vak heb je een andere klas en er was een jongen (ik noem hem Tom) die bij een aantal lessen zat. Thom leek op het eerste gezicht wel aardig maar ik heb nooit echt toenadering naar hem toe gezocht noch gehad. Hij is ook zo’n jongen die met iedereen een praatje maakt. Zo had Thom wat verteld over dat hij vaak reist omdat de klas hierom vroeg.

 

Toen ik Thom zag vond ik hem eigenlijk al in 1 keer leuk, maar heb nooit de kans genomen om een keer met hem te gaan praten omdat hij vaste mensen had waarmee hij om ging, en ik moet ook eerlijk van mezelf zeggen dat ik niet bij het plaatje paste waar hij mee omging. Hij leek niet judgemental, maar ik durfde mezelf niet zo voor schande te zetten.

 

Omdat de opleiding niet bij mij paste ben ik weggegaan, ik had dit niet aangekondigd en sterker nog was ik Thom helemaal vergeten. Een paar weken later dmde een meisje mij die in dezelfde klas zat en ze vroeg waarom ik weg was gegaan. Daarna begon zij over dat er wel een aantal leuke jongens in de klas zitten waaronder Thom. Ik vroeg zijn Instagram aan haar en ben hem gaan beginnen te volgen. Hij begon mij terug te volgen en we hebben gedm’t en gesproken over school. Hij gaf mij ook tips en adviezen en ik vond dit best wel lief voor iemand die mij nooit heeft gesproken.

 

Ik heb aan hem gevraagd of hij met mij wil afspreken en hij zei dat als hij tijd heeft wel een keer wil afspreken. Alleen als ik naar zijn stories enzo kijk is hij best wel druk, en na dat gesprek van 3 weken geleden hebben wij ook niet meer gepraat met elkaar.

 

Hij ziet er best goed en verzorgd uit, is lief en ook enorm lang. Ik denk eerlijk gezegd dat ik hem leuk vind omdat ik hem niet uit mijn hoofd krijg. Kunnen jullie mij tips geven over hoe ik deze situatie het beste kan aanpakken?


1 reactie

Zou je met hem contact kunnen leggen via social media? Zou dat je wat lijken? 

Reageer