Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik over mijn ex heenkomen ? Tips voor afleiding pls

• September 27, 2026
  • 0 reacties
  • 14 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Het is helaas uitgegaan met mijn vriendje van anderhalf jaar en ik ben super verdrietig. Ik ben al heel lang niet meer op het forum geweest, maar ik wil graag tips van mensen die ik niet ken aangezien ik niet bij mijn ouders of vrienden terecht kan.

Gister is het uitgegaan begin van de avond, ik was super verdrietig en boos en ik besloot mezelf pijn te doen, toen moest ik naar de huisarts, toen ik terug thuis kwam wou hij bellen.

We gingen bellen en we hadden een soort halve ruzie over hoe ik het verdiende maar ook niet hoe hij tegen mij deed; heel confusing. Uiteindelijk moest ik heel hard huilen en troostte hij mij, toen viel ik in slaap. Rond 06;00 werd ik wakker en moest ik huilen, hij troostte mij weer tot ik in slaap viel; hij beloofde mij dat we nog zouden praten vandaag over hoe we verder zouden gaan met contact… en vanochtend toen ik wakker werd was ik op alles geblokkeerd. 

Hij had voordat hij mij blokkeerde nog berichtjes gestuurd over hoe hij nogsteeds van mij hield en ik in zijn hart zal blijven en dat ik een goed persoon ben. Dit doet extra pijn, want ik weet dat wij nog van elkaar houden maar onze dynamiek gewoon niet gezond genoeg was voor een normale relatie; ik had gewoon gewild dat het anders was afgelopen dan dit en ik vind het erg oneerlijk.

Mijn hart doet pijn van dit; ik voel me dom en verdrietig en weet niet hoe ik verder moet. Ik heb niet echt iemand anders om mee te praten… ik zou graag tips willen op hoe ik afleiding kan zoeken en hoe ik hier overheen kan komen.. alles mag hoe gek het ook is

xx