Hoe kan ik ontgroend worden?

  • 5 April 2021
  • 8 reacties
  • 1557 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heeeey ik ben dus 14 en ben nog niet ontgroend, vind mezelf niet echt knap (andere mensen vinden van wel zeggen ze) anyways ik wil dus echt graag met iemand zoenen, en i know,  gewoon wachten tot het juiste moment maar dat doe ik nu al 2,5 jaar en dat heeft dus niet gewerkt. Dusss weet iemand waar ik iemand kan vinden om mee te zoenen? ;))

PS: Ik heb bruin haar tot schouders, hazel kleur ogen,  ben niet plat en ben 1,63, heb je een beetje beeld van hoe k eruit zie.

<333


8 reacties

Wat maakt ontgroenen nou echt uit? Je gaat btw ook niet met iemand een relatie aan om te zoenen maar om van elkaar te houden.

Reputatie 2
Badge +1

I know, ik hoef niet een relatie gewoon iets eenmaligs...

Reputatie 2
Badge +1

Een antwoord zou fijn zijn…

 

Dan gewoon iemand vragen.

Reputatie 7
Badge +19

Naar feestjes gaan ofzo (i know is lastig in deze tijd) en gwn iemand op zn bek nemen😂🤷🏼‍♂️ Ja idk gwn doen. Of een relatie zoeken.

Reputatie 3
Badge +3

Ik weet dat je t zat bent na zo’n lange tijd (ik zit eig in prc dezelfde situatie, alleen ik zoek wel een relatie), maar je moet niet zomaar de erste en de beste op zn bek vatten en er dan niks meer mee doen. Zoiets is speciaal om weg te geven voor het eerst. Denk goed na wie t is en wat je wilt voordat je het weggooid want dit zijn dingen die je de rest van je leven gaat herrinneren. gr ranger13

Reputatie 2
Badge +2

Iemand hier nog reacties op want ik heb prc hetzelfde...

Reputatie 1
Badge

inderdaad gewoon wachten tot het juiste moment. dit duurt bij de een gewoon langer als bij de ander, ik heb ook een hele tijd moeten wachten en heb toen op een gegeven moment met een jongen gezoend waar ik nu echt heel veel spijt van heb. dus alsjeblieft, wacht tot dat jij je er helemaal comfortabel bij voelt !

Reageer