Vraag

Hoe kan ik mijn relatie redden

  • 12 April 2022
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik en mijn vriendin hebben nu al 7 maanden een relatie (lange afstand soort van 80km) en we hebben elkaar nu al 4 maanden niet gezien en ze wil niet afspreken omdat ze denkt dat we weer hetzelfde gaan doen(door corona  maatregelen konden we nooit echt iets leuks doen) we spreken elkaar amper meer en ze zegt ook vaak dat ze gevoelens verliest enzo maar ik weet niet wat ik kan doen hoe kan ik onze relatie redden? ik weet niet eens meer wat ik haar moet appe


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hey,

Ik heb zelf geen relatie, dus ben geen expert op dit gebied, maar ik zou het volgende proberen:

App haar gewoon een keer om te vragen om samen weer iets leuks te doen, zoals naar de film gaan, naar een pretpark, of een romatisch etentje ofzo.

En de coronamaatregelen zijn (terwijl ik deze reactie schrijf) zo goed als weg, dus er zijn nu weer meer dingen mogelijk om samen te doen denk ik.

Ook zou ik haar vragen of ze je nog steeds leuk vindt, en zeggen dat jij het vervelend vindt dat jullie relatie stil ligt. Dan zal ze misschien weer door willen gaan.

Hoop dat dit helpt, groetjes van Sam

Reageer