Hoe kan ik meer contact met hem maken?

  • 19 December 2022
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii 

Ik ben een meisje van 12, zit in groep 8 en ik zit op waterpolo. En in mijn team zit een jongen waar ik waarschijnlijk verliefd op ben. Ik weet het nog niet zeker, maar ken hem nu al 5 maanden ofzo en ik moet ook regelmatig aan hem denken. En ik weet dat het nogal raar klinkt maar ook droom ik over hem.

Nou denk ik toch echt wel dat ik verliefd op hem ben, maar het probleem is dat ik nog niet zo veel contact met hem durf te maken. ik woon ook wat verder weg dan hem, en ik heb ook nog geen telefoon, dus kan ik hem ook niet om zijn nummer vragen

Hebben jullie tips hoe ik meer met hem contact kan maken?

Ps de titel klopt niet helemaal, het moet zijn: 'Hoe kan ik meer contact met hem maken?' 

Bedankt voor de interesse in het lezen van dit bericht!


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Vraag om vrienden te zijn (als dat al zo is dikke prima) en daarna kan je zen adres vragen en samen naar water polo fietsen!!  how easy is that! daarna kun je meer vragen natuurrlijk!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Misschien kan hij iets heel goed, een bepaalde worp ofzo. En dan vraag je hem of hij jou daarmee wil helpen om dat zelf beter te kunnen. Zulk soort dingen. Of uitleg vragen en interesse tonen in iets waar hij veel van weet. Dan heb je iig een manier om meer contact te krijgen. En wie weet vind hij dan weer iets interessant wat jij goed kunt enz. Ik hoop dat het je helpt ! Succes :) 

Groetjes liefs Julian X

Reageer