Vraag

Hoe kan ik het goedmaken?

  • 4 February 2024
  • 7 reacties
  • 254 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hii allemaal, 

Nou, hierbij een nieuw topic over mijn avontuur en zoals aan de titel te zien is… 

Ik zou gister met ( we hebben haar Julie genoemd ) afspreken. Eerst waren er nog mensen bij ons thuis waardoor het al langer duurde. Toen ik eindelijk weg kon, heb ik met iemand anders afgesproken en met dat meisje gezoend & het bed gedeeld. 

Ik voel me zo K - T naar Julie toe. Dit heb ik haar ook laten weten via whatsapp maar dat maakt het natuurlijk nooit goed en dat verwacht ik ook niet. Nu ik dit heb gedaan blijkt maar hoe verliefd ik ben op haar. 

Zou ik dit ooit nog goed kunnen maken? Iemand ideeën ik voel me er zo naar over ☹️😔😭

 

xoxoxo 


7 reacties

Reputatie 5
Badge +3

hoi, iertje10x,

uhm ja dit is dus niet wat ik gehoopt had van jou nieuwe topic, mag ik vragen wie dat andere meisje was? (geen naam maar gewoon bijvoorbeeld beste vriendin of random iemand zoiets). en waarom ben je niet naar 'julie’ gegaan? je wilde het zo graag en nu is het er dus ook helemaal niet van gekomen?

of het goed te maken is weet ik niet maar misschien zou je haar extra kunnen verwennen? 

heel eerlijk vind ik het best dom wat je gedaan hebt, maar dat is aan jou.

als je je nu volledig voor 'julie’ inzet en haar verwent met alles wat je hebt en aan haar vraagt wat zij het liefst wilt en hoe jij het goed kan maken dan kan het misschien goed kunnen komen, maar dat is dus niet helemaal zeker.

hoe je je beter kan voelen? je zou iig naar 'julie’ toe kunnen gaan en oprecht je excuses aan kunnen bieden en er voor haar zijn wanneer ze je nodig heeft en dan andere meisje met rust laten.

als er nog iets is maak je maar weer een topic of laat je hier onder een reactie achter dan kunnen wij jou misschien nog helpen.

heel veel liefs,

anoniemeboy14

Reputatie 5
Badge +3

 Toen ik eindelijk weg kon, heb ik met iemand anders afgesproken en met dat meisje gezoend & het bed gedeeld. 

Wat heb jij allemaal gedaan dan met dat andere meisje? wat je van plan was met ‘julie’ of gewoon random iets lekker aan elkaar zitten enzo?

Reputatie 7
Badge +17

Dus je hebt die Julie gewoon laten zitten en bent met een ander het bed in gedoken? Lekker dan. Bied je excuses aan en dan mag je hopen dat ze je vergeeft.

 

Reputatie 5
Badge +3

iertje10x?

Reputatie 6

Ehmm, persoonlijk zou ik het iemand niet vergeven als die dit deed... sorry zeggen en hopen dat ze het vergeeft is denk ik wel een goed idee. Je kunt echt niet iemand zomaar laten zitten voor een ander, da's echt niet slim! Ik hoop voor je dat ze het je vergeeft!

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Hi Anoniemeboy14, 

Sorry voor de late reactie op mijn topic. Door de situatie heb ik dat even achter mij gelaten. 
 

Ik kan mij voorstellen dat je dit niet had verwacht na mijn vorige topic, ik zelf ook niet en het was ook zeker niet mijn plan. Het was een random iemand, ik kende haar niet en nu overigens nog steeds niet. Dat wil ik ook niet want ik heb verschrikkelijk veel spijt van de situatie. 
 

Intussen heb ik veel met Julie gepraat, dit wil ze gelukkig nog al zou dat niet makkelijk voor haar zijn. Ook hebben we elkaar weer voor het eerst gezien wat voor mij heel fijn en vertrouwd heeft gevoeld. 
 

ik heb haar al ruim 100 keer gezegd dat het me spijt en dat het heel dom was, maar dat veranderd niks aan de  situatie uiteraard. Ik heb haar de tijd gegeven om na te denken en dan hoop ik dat alles alsnog goed mag komen maar dat zal blijken in de toekomst  

 

Bedankt voor je reactie @anoniemeboy14 

 

Xoxoxo

 

Reputatie 5
Badge +3

hoiii @Iertje10x 

hoe is het nu?

heel veel liefs,

@anoniemeboy14 

Reageer