Vraag

hoe kan ik het beste mijn relatie problemen oplossen?

  • 22 February 2023
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Badge

Even wat background informatie: ik (16) heb al een jaar een relatie met mijn vriendin (19). Sinds dit jaar is ze naar een andere stad verhuisd, omdat ze dan dichter bij haar school zit. Ik snap haar beslissing volledig, maar daardoor zien we elkaar erg weinig. 
We praten veel via tekst en we proberen elkaar elk weekend te zien. Alleen is het sinds ze verhuisd is lastiger om contact te houden, niet perse omdat we elkaar minder in het echt zien, maar vooral omdat ze via tekst erg anders praat dan in het echt. 
Ik ben bijvoorbeeld deze week met school in Berlijn voor een of andere doe week en ik stuur haar graag foto’s van de architectuur of de parkeerplaats waar hitler z’n hersenen d’r uit heeft geschoten. Ze zegt dan dat ik het er niet zo in moet wrijven dat zij niet hier bij mij is, en dat zij alles zou doen om samen met mij op vakantie te gaan.

De grootste reden dat wij nooit samen op vakantie zijn gegaan is omdat haar familie niet bepaald gelukkig zijn met het feit dat zij gay is en zijn daarom niet erg blij met mij. Ik heb ze een keer ontmoet, maar je kon direct al slechte vibes voelen en ze waren niet bepaald vrolijk met het feit dat ik er was.

Gisteravond kreeg ik een heel random bericht van haar, vragend of het meisje waar ik vroeger een crush op had toevallig ook mee was. Ik antwoordde nee, want dat was ook zo. Toen vroeg ze waarom. Ik zei dat ze niet meer bij mij in de klas zit  (wat waar is). Toen vroeg ze me weer waarom, waarop ik vroeg waar deze ondervraging voor nodig was. Sinds gisteravond heeft ze niks meer gezegd. 
Nu weet ik niet wat ik moet doen. Moet ik mijn excuses aanbieden, of moet ik wachten tot zo reageert ? Ik wil haar namelijk niet kwijt.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Volgensmij heb je niks verkeerd gedaan, je sprak de waarheid. Je kan haar wel gwn appen met de vraag “hey hoe gaat het “ of “lekker geslapen?” Of wathever, maar je excuses aanbieden hoeft vlgm niet…. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer