Vraag

Hoe kan ik het beste een vriendin krijgen?

  • 3 January 2024
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

Ik Ben 13 Jaar, Ben een jongen en ik wil heel graag een relatie. Wat kan ik het beste doen?

Ik zit in zo'n fase waarin ik echt heel graag verkering wil en een vriendin Enzo, maar het lijkt erop alsof dat nooit gaat gebeuren. Ik voel me hierdoor ook vaak verdrietig en somber.

Weten jullie hoe ik dit kan aanpakken

Heeft iemand tips?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Je bent pas 13 dus hebt nog veeeeeeeeeel jaren tegaan.
Maar als je echt graag een vriendin wilt, is dat het beste om gewoon te wachten totdat je iemand tegenkomt die je leuk vind en heel toevallig jouw ook leuk vind. Dit kan een tijdje duren.

Gewoon jezelf zijn is het belangrijkste, dan komt het wel goed.
Respect, humor, hygiene is vaak aantrekkelijk.

Badge

Onnodige quote verwijderd 


Bedankt voor de tip

Reputatie 3
Badge +1

Hey

Ik ben zelf net 13 ik heb van 23 oktober samen met iemand het is mijn eerste vriendje ooit die iets betekend voor me zijn ex WAS mijn beste vriendin maar ze is beginnen vechten en ik werd beschuldigt doordat ik als eerste heb proberen te slaan en dat allemaal omdat ze zei dat ik haar lief had afgepakt terwijl dat ze na 2 dagen al samen was met iemand anders ik heb dan een maand later gezegd dat ik verliefd was dat noem je dus niet iemand zen lief afpakken hierdoor geschorst geweest maar dat was nog niet alles maar heb efjes geen zin om te typen zeg als je alles wil weten

 

Ps: ik hoop dat je nu weet dat een lief vinden niet direct nodig is want hij was 1,5jaar men beste maat nu nog altijd maar ook de liefste presoon die ik ken het is een gevoel dat je moet hebben je mag niet perse een lief willen hebben

Reputatie 1
Badge

Hoii,

Ik zou als ik jou was niet echt op zoek gaan naar een vriendin want meestal kom je dan echt in slechte relaties. Je hoeft er ook niet somber over te zijn want je kan beter geen relatie hebben dan eentje waarin alles niet zo goed loopt.

Zoals al eerder was gezegd moet je gewoon jezelf zijn en meiden vinden het meestal ook wel aantrekkelijk als je zelfverzekerd bent.

Ik hoop dat dit je een beetje helpt en ik hoop dat je iemand vind waar je goed bij past :)

Reageer