Skip to main content
Vraag

Hoe kan dit????

• September 25, 2025
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

teddybeer
Forum|alt.badge.img+2

Hi lieve iedereen!!!

Ik zit dus erg in de knoop met mezelf… Ik ben dus samen met een jongen ( ja ik val op hetzelfde geslacht) maar ik ben dus veranderd van school, en ik maak een hele nieuwe start alleen denk ik dat ik nu een crush heb op een jongen bij mij op school… Kan dit wel? met iemand samen zijn en op iemand anders verliefd zijn???? Drop alle antwoorden hieronder want ze helpen me!!!

groetjesss xxx

2 reacties

• September 25, 2025

Hmmm..... 

Zit hij in dezelfde klas? Dan zou je vrienden met hem kunnen worden als hij niet al een vast groepje heeft waarvan hij zicht niet (soms) afzondert. 

Als hij niet in dezelfde klas zit word het wat moeilijker, want dat moet je op hem afstappen in de pauze, wat meestal moeilijker is dan in de klas.

Weet je misschien of hij ook op hetzelfde geslacht valt? Dat kan ook al helpen.

Tsja.... Verder weet ik het niet echt.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Heyyy ​@teddybeer 💕

Dat kan echt wel hoor! Soms kan je al een vriendje hebben en tóch vlinders voelen voor iemand anders. Dat betekent niet meteen dat er iets mis is met jou of dat je niet van je vriendje houdt. Het is gewoon hoe gevoelens soms werken, die doen een beetje wat ze zelf willen 😅.

Het belangrijkste is: denk rustig na wat jij echt wilt. Vind je je vriendje nog steeds heel leuk en wil je bij hem blijven? Dan hoef je niks met die crush te doen, gewoon laten zijn. Als je merkt dat je crush sterker wordt dan je gevoel voor je vriendje, dan is het misschien eerlijk om dat met hem te bespreken.

Je hoeft niet meteen te kiezen of alles te weten. Gevoelens zijn soms verwarrend, maar dat is heel normaal. 💙

xx liefs Wolf 🐺