Vraag

Hoe het best flirten

  • 27 December 2017
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat is de beste manier om te flirten met een meisje?

2 reacties

kdenk dat de mentale leeftijd van het meisje we wa meetelt snap ge
Plies don't do like a player ...! Every girl hates it

Dit is een tekste dat 'k is heb gelezen hopelijk kan je wat Engels

Before you kiss me:
-grab me waist
-pull me closer to your body
-look into my eyes
-look at my lips while biting your lip
-look back into my eyes again
-grab my face gently
-then slowly lean in en kiss me

Zelf vond k het zo romantisch
Maar tis te zien of ge gewoon een meisje wil om mee te flirten of echt een meisje op het oog hebt die je leuk vind wees niet te overhaast en verplicht niets neeh is neeh!!!
Ik ben zelf nog nooit verliefd geweest maar er zijn al wel veel jongens geweest die mij verkering hebben gevraagd en met mij hebben geflirt. Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar ik zal gewoon maar zeggen wat zij gedaan hebben. Ik had het elke keer wel door dus het werkte wel. Alleen vond ik ze niet leuk en flirte dus ook niet terug. En heb ze ook afgewezen waneer ze me vroegen.

Een jongen ging de hele tijd bij mij in de buurt staan en keek dan naar me, wel zo dat niet iedereen het kon zien, hij ging vaak bij zijn vrienden weg en dan echt vlak bij me staan, dat ging zo een tijd door en ik kreeg al wel door dat hij dat alleen bij mij deed. Een paar weken later appte hij mij via whatsapp om te vragen in welk lokaal we les hadden, toen kreeg ik later weer een apje en zo begonnen we te praten. Hij was heel aardig en lief tegen mij en ik kwam zo wat meer over hem te weten en hij over mij. Hij begon tussen de berichtjes door kusemoticons enzo te sturen en toen het echt heel erg duidelijk was dat hij me leuk vond toen heb ik gezegd dat ik hem gewoon heel aardig vond maar gewoon als vrienden.

Een aantal flirt technieken die ik ken en die veel jongens gebruiken is je de hele tijd perongeluk aanraken, als ze het leuk en of fijn lijkt te vinden kun je eens naast haar gaan zitten, en dan zorgen dat je schouder haar aanraakt.

Verder was ik vorig jaar op een schoolfeest en toen was een jongen de hele tijd met me aan het flirten, hij vroeg steeds of ik wat te drinken wou. En er waren van die lichtstaafjes die je als armband aan kan doen maar dat lukte me even niet en toen vroeg hij of hij het voor me zou mogen doen.

Vergeet vooral niet te plagen, zorg wel dat ze er om kan lachen.

Dit zijn mijn tips. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Reageer