Skip to main content

Hoe herken je een hartenbreker/player

• July 30, 2026
  • 0 reacties
  • 21 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Oke ik weet sommige meisjes ontmoeten toch wel eens zo'n player/hartenbreker (ik noem ze vooral hartenbrekers). Maar ja daar kun je heel snel achterkomen eigenlijk. Want er zijn vooral een paar dingen waar je op kunt letten en ja ik weet hoe een hartenbreker zelf als een hondje achter je aan kunt laten gaan.

Ik ben een meisje van 14 word bijna 15 jaar en soms lees ik als ik zin in heb over Psychologie of studeer een beetje. Klinkt heel saai allemaal enzo, maar soms kennen die details je juist helpen en soorte van beschermen laat ik het zo zeggen.

Maar goed laat ik nu maar gewoon vertellen hoe je ze het snelst herkent. Nou ja zo herken ik ze.

1. Ze complimenteren vaak. Dat noemen we Love bomming ofzoiets. Maar dat is zegmaar dat ze je heel erg gaan complimenteren enzo over wat je draagt, hoe je eruit ziet enzo. Dat doen zodat jij denkt dat je hun enige bent. Wat vaak niet klopt en ze achter meerdere meiden jagen. Waarom doen ze dit nog meer? Simpel zodat jij dus achter ze aan komt lopen.

2. Ze beloven je vaak de hemel op aarde. Wat betekend dat ze je allemaal dingen kunnen beloven, maar het vaak gewoon gladde praatjes zijn, waardoor ze je in hun macht willen krijgen en jij dus als een ja-knikkerd achteraan moet lopen. Daarom zeg ik altijd eerst zien, dan geloven of ik geloof niet in praatjes, maar in daden.

3. Ze zullen je jaloers kunnen maken om jou onzeker te laten voelen of om beter je best te gaan doen. Eerlijk ze zullen vaak over andere meiden waar jij bij staat praten en naar jou kunnen kijken om te zien of je jaloers word. 

4. Ze kunnen je ook plotseling gaan negeren, om jou onzeker te maken. Dit doen ze express, maar voor welke reden denk je zodat jij een hondje van hen word duh-uh nou ja waarschijnlijk dan. Maar iets wat ze ook kunnen doen in een relatie bijvoorbeeld ze daten met je, maar als iets te serieus word veranderen ze van onderwerp of haken ze meteen af.

Ja dit zijn dingen die ik zelf niet heb meegemaakt. Ik ben al 15 jaar single😮‍💨😢, maar goed dit heb ik van research geleerd en van boeken enzo dus ja, maar ik heb zelf ook een hartenbreker ontmoet en echt ik haat hem hij is echt 🤬, maar goed dat verhaal ging zo om het te vertellen ik had mijn moeder gebeld en verteld dag ik mijn fietssleutel kwijt was du ik raakte boos moest overal zoeken blabblabla dus dan komt hij naar mij toe en vraagt dus serieus aan mij zovan: Waarom ben je boos? heeft je vriendje het uitgemaakt. Dus ik zei Nee ik heb geen vriendje en houd je bek. En sinds dien hij heeft me een jaar lang genegeerd. En wat was ik daar blij mee.

Maar goed hier hebik wat tips die zouden kunnen werken ik kan je het niet helemaal garanderen, maar wat je zou kunnen doen eventueel als jij verliefd ben op een hartenbreker en hij valt dan niet voor jou kun je een soorte van psychologisch spel spelen. Je hoeft niette weten hoe Psychologie werkt, maar als je hem juist alleen achter jou aan wil hebben moet je alles van hem weigeren wat hij je aanbied, je moet tegengas geven dus zegmaar zelf dingen weigeren, terug flirten, hem juist uitdagen. Vooral dat uitdagen kan werken als je een bepaalde zin zou zeggen kan je zelf een kus krijgen van hem. Dat ligt er meer aan ditje moet zijn ego uitdagen als hij met zijn vrienden is en hij praat over hoed hij kan zoenen zeg dan iets waarmee hem mee kan uitdagen, want hij kan niet weigeren dan staat hij voorschot voor zijn vrienden, hij moet dan wel de uitdaging aannemen om zijn reputatie hoog te houden, maar na die nooit toegeven dat je die kus lekker vond gewoon zeggen zoiets van ik heb betere kussen gehad daarmee blijf je hem uitdagen.

Maar ik denk dat zoiets een beetje is wat ik wilde vertellen, maar ik kan niet echt perse gegarandeerd zeggen dat dit werkt maar ik hoop dat het nuttig kan zijn of is geweest.

Dus ik zeg alvast graag gedaan!

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥❤️😤😉