Skip to main content
Vraag

Hoe geef je een meisje stille hints

• February 3, 2025
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

helphelphelp
Forum|alt.badge.img

Heyy iedereen

Hoe geef je een meisje het best stille hints dat je haar leuk vindt. En hoe zie je dat ze je ook leuk vindt? Ik heb namelijk wel door dat ze me soms aankijkt maar als ik terug kijk kijkt ze snel weg:(

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 3, 2025

Hoiiii, ik heb precies hetzelfde met een jongen maar ik denk dat je misschien een keertje met haar moet gaan praten of om haar snap vragen als je dat nog niet hebt! Laat haar zeker ook merken dat je haar interessant vind en maak stapjes! Meiden vinden het heel irritant als jongens mixed signals geven. Ga bv een keertje naast haar zitten of geef haar een complimentje! Laat haar merken dat je haar leuk vind. Xx 💋 

Forum|alt.badge.img

Hey, dat ze naar je kijkt, maar wegkijkt wanneer je naar haar kan dat positief zijn! Ik zou haar blijven aankijken, en als ze dan weer naar je kijkt, een korte rustig glimlach en gewoon een kort knikje als groet. Verder zijn stille signalen niet echt makkelijk of minder eng dan directe signalen, alleen onduidelijker. Ik zou gewoon op haar afstappen, hey (naam), ik moet je even vertellen  dat ik je (spontaan, liefdevol, etc) vind of bijvoorbeeld dat ze een schattig mooi kledingstyle heeft. Even een pauze laten vallen, let op haar reactie..is die goed, dan gwn dr nummer of snap vragen, wat voor jullie het makkelijkste is