Skip to main content

Lastig zo'n onderwerp. Je hebt een crush op iemand. Misschien ken je diegene goed en praat je er regelmatig mee. Misschien kom je die alleen maar tegen op de schoolgangen. Maar wat doe jij als je en crush hebt op iemand? Vertel je het ze gewoon? Hint je ze het dat je hen leuk vind? Misschien denk je wel dat het helemaal niks kan worden tussen jullie? Of ziet er iemand tussen.

Wat doe jij als je een crush hebt. Hoe voel je je? Wat is jouw ervaring?

Hey @emmer , 

Altijd spannend zo’ n crush.. 

Ik denk dat het echt voor ieder persoon verschilt. De een die stapt er gelijk op af met hoe of wat en de ander wacht het rustig allemaal af. 

Wat mijn ervaringen zijn.. 

Ik wacht het meestal rustig af en kijk of hij misschien ook wat ziet in mij. Zo ja? Ga ik er iets verder op in en leren we elkaar wat meer kennen. ( Soms ken je diegene al maar dan leer je hij of zij toch nog op een andere manier leren kennen ). Vervolgens als je dan even een tijdje praat dan ga ik er op een gegeven moment wel over praten met hoe ik me voel en zo. Maar ben dan ook wel weer zo’ n iemand die dan bang is om gekwetst te worden. Dus doe dat echt op een rustig tempo. 

IK hoop je hier een beetje wat aan hebt : )) 

Groetjes!! 


heyy,

Ik heb momenteel ook een grote crush op iemand! Dat is heel normaal, toch?

Als ik op iemand verliefd ben, dan ga ik eerst wat indruk maken op hem. Ik zou het niet meteen het vertellen, maar even afwachten. Als je denkt dat het een goed moment is, stap je na hem toe en zeg je dat je verliefd  bent! Als het eng vindt, of er nog niet aan toe bent, dan doe je het nog niet. Ik zou het vooral doen als je er goed bij voelt! Doe het wel op een rustig tempo.

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb!

Succes! Ik duim voor je!!

xxx HOII

 


Probeer anders eens vrienden te worden, dan kom je er vanzelf achter hoe ze is en of jullie een klik hebben! 


Reageer